تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رای ۲۱ پرونده حقوقی به نفع استانداری کردستان صادر شد

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سنندج ، مسعود روحانی گفت: این تعداد پرونده از مجموعه پرونده‌های قضایی له یا علیه استانداری پیگیری شده و عموما شکایت‌های مردمی از فرمانداری ها، شهرداری‌ها و بخشداری‌ها بود.

وی با بیان اینکه پیگیری‌های قضایی از وظایف محوله این اداره کل است، افزود: ۲ فقره پرونده نیز بر علیه مجموعه استانداری کردستان رای خورد که اعتراض نسبت به حکم صادره، اعلام شده است.

روحانی اضافه کرد: انجام مشاوره حقوقی به کارکنان استانداری و فرمانداری ها، تدوین دفاعیه برای ارجاع به دیوان عدالت اداری، تنظیم دادخواست و دادخواست تجدید نظر از دیگر اقدامات این اداره کل بوده است.

استانداری بعد از ۱۱ سال به حق خود رسید

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کردستان گفت: به نتجیه رسیدن پرونده اختلاف حقوقی بین استانداری و شرکت بار تجارت پارسیان از مهمترین پرونده‌هایی است که سال گذشته پس از ۱۱ سال به نتیجه رسید و حکم آن نیز به نفع استانداری صادر شد.

روحانی یادآور شد: طبق تفاهم نامه استانداری با این شرکت در ۱۵ سال قبل مقرر شده بود شرکت بار تجارت پارسیان در مرز رسمی باشماق مریوان ۳۰ انبار و هشت مجتمع تجاری احداث و هر سال ۵۰ میلیون ریال به استانداری به عنوان اجاره پرداخت کند.

وی افزود: این شرکت پس از احداث ۱۳ انبار و چهار مجتمع تجاری، بهره برداری زودرس خود را آغاز و به تعهدات خود عمل نکرد که از سال ۱۳۸۷ استانداری کردستان بر علیه این شرکت اقامه دعوا کرد که این پرونده در نهایت سال گذشته به نتیجه رسید.

طبق سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵، جمعیت کردستان یک میلیون و ۶۰۳ هزار و ۱۱ نفر است که از این تعداد ۷۰.۸ درصد در مناطق شهری و ۲۹.۲ درصد هم در مناطق روستایی استان ساکن هستند.

انتهای پیام/ع

منبع:ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رای ۲۱ پرونده حقوقی به نفع استانداری کردستان صادر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..