تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهباززاده: انگیزه زیادی برای قهرمانی داریم

۸۶۴۴۵۶

۱۰۱ 

مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بازی برابر پرسپولیس بسیار مهم است و امیدوارم بتوانیم به فینال جام حذفی برسیم.

خبرگزاری مهر: مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بازی برابر پرسپولیس بسیار مهم است و امیدوارم بتوانیم به فینال جام حذفی برسیم.

سجاد شهباززاده شامگاه پنج شنبه پس از برتری تیمش برابر استقلال خوزستان و نایب‌قهرمانی سپاهان در لیگ برتر، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هر شرایطی برای اینکه فصل را با بهترین رتبه تمام کنیم به پیروزی برابر استقلال خوزستان نیاز داشتیم. خوشبختانه در زمان مناسب به گل رسیدیم و با کنترل کردن بازی به پیروزی دست پیدا کردیم.

وی ادامه داد: فصل درخشانی را با سپاهان سپری کردیم و تیم قابل احترامی بودیم و نمایش خوبی در لیگ هجدهم داشتیم.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان افزود: بازیکنان سپاهان آن‌قدر بزرگ هستند که نایب‌قهرمانی لیگ قانع نشوند و انگیزه زیادی برای قهرمانی در جام حذفی داریم. بازی برابر پرسپولیس بسیار مهم است و امیدوارم بتوانیم به فینال جام حذفی برسیم.

شهباززاده با بیان اینکه هنوز وضعیت قراردادش برای فصل آینده مشخص نیست، در پاسخ به این سوال که حسرت از دست دادن امتیاز در کدام مسابقه این فصل را می‌خورد، بیان داشت: در خیلی از بازی‌ها می‌توانستیم امتیاز بگیریم که نشد، مرور گذشته دردی را دوا نمی‌کند و این اتفاق شاید برای تیم‌های دیگر هم افتاده باشد. در این فصل تمام تلاش خود را انجام دادیم و بدشانسی و برخی عوامل دیگر باعث شد نتوانیم به عنوان قهرمانی برسیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهباززاده: انگیزه زیادی برای قهرمانی داریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..