تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حقایقی جالب درباره خانم‌های بلوند

۸۵۷۶۰۹

۵۸۸ 

برترین ها: شاید از نظر شما رنگ مو خیلی روی شخصیت و خصوصیات ظاهری تاثیرگذار نباشد، اما واقعیت چیز دیگری ست. به عنوان مثال خانم هایی که موهای بلوندی دارند خصوصیات متفاوتی نسبت به خانم های مو مشکی دارند. اگر دوست دارید با حقایقی در مورد خانم های مو بلوند آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

حقایقی در مورد خانم هایی که موهای بلوند دارند

مردان را بیشتر به خود جذب می‌کنند

تحقیقی در این زمینه صورت گرفته که ثابت کرده مردان به خانم‌هایی که مو‌های بلودی دارند، بیشتر جذب می‌شوند. در این تحقیق به ۱۰۰ مرد، تصاویری از زنان با رنگ مو‌های متفاوت دادند و از آن‌ها خواستند که به زنان از روی تصاویرشان رای دهند. در واقع آن‌ها باید از روی عکس  زنان را از جهات مختلفی، چون جذابیت، سلامتی، توانایی خانه داری، بچه داری و ... شناسایی می‌کردند و به آن‌ها رای می‌دادند.

نتیجه این تحقیق نشان داد که مردان به زنان مو بور بیش از بقیه رای دادند و در واقع زنان مو بور برای آن‌ها جذابیت بیشتری داشتند. این تحقیق همچنین ثابت کرد که مردان بیشتر از روی ظاهر زنان آن‌ها را قضاوت می‌کنند؛ بنابراین اگر فکر می‌کنید که به آرایشگاه رفتن و به خود رسیدن تان هیچ تاثیری روی مرد زندگی تان ندارد، سخت در اشتباهید.

درآمد بیشتری دارند

شاید این مورد برایتان خنده دار به نظر رسد اما تحقیقات مختلفی که انجام شده ثابت کرده که زنان مو بور، درآمد بیشتر نسبت به زنان دیگر دارند. این درصد در حد یک یا دو دلار نیست، بلکه درآمد آن‌ها چیزی حدود ۷% بیشتر از زنانی ست که مو‌های مشکی، قرمز، قهوه‌ای و... دارند. البته این تحقیقات در مورد خصوصیات جسمی، ادراکی و توانایی‌های آن‌ها نیز صورت گرفته که مطمئنا در افزایش درآمدشان موثر بوده است. تحقیقی دیگر در این زمینه صورت گرفته که نتیجه جالبی داشته است. در این تحقیق از زنان مو مشکی خواسته شده که مو‌های خود را بور کنند. نتیجه این تحقیق نشان داد که آن‌ها زمانی که موهایشان را بور کردند، پاداش‌های بیشتری در محیط کار نصیب شان شد.

آن‌ها رابطه زناشویی بهتری دارند

رابطه جنسی بخش مهمی از ازدواج است که می‌تواند رابطه عمیق تری را میان زوج‌ها برقرار کند. اما آیا می‌دانستید خانم‌هایی که مو‌های بلوندی دارند، در رابطه زناشویی شان موفق ترند؟ در تحقیقی که روی ۱۵۰۰ مرد متاهل انجام شده، ثابت کرده مردانی که همسرانی با مو‌های بلوند دارند، رابطه زناشویی بهتری را تجربه کرده اند. آن‌ها نه تنها رابطه جنسی بهتر، بلکه رابطه رمانتیک تری نیز با همسرانشان دارند.

حقایقی در مورد خانم هایی که موهای بلوند دارند

آن‌ها در آماده شدن کندترند

شاید هیچوقت برای شمایی که مو‌های تیره‌ای دارید، آماده شدن سخت نبوده، اما برای خانم‌هایی که مو‌های بلوندی دارند، این کار بسیار سخت و طاقت فرساست. در واقع اگر بخواهید که با یک خانم مو بلوند بیرون بروید، باید ساعت‌های زیادی را برای آماده شدن او صبر کنید. از خشک کردن مو‌ها گرفته تا آرایش کردن و صاف کردن موها... آن‌ها در تمام این مراحل کندتر از دیگر خانم‌ها عمل می‌کنند. تحقیقات ثابت کرده که آن‌ها در حدود ۶ دقیقه دیرتر از زنانی که مو‌های تیره‌ای دارند، آماده می‌شوند. شاید این زمان در یک روز به چشم نیاید، اما اگر آن را در طول هفته محاسبه کنید، جمع آن به ۴۰ دقیقه می‌رسد که مدت کمی نیست. تحقیقی دیگر نشان داده که ۷۵% از زنان مو بور بدون آرایش از خانه بیرون نمی‌روند، در حالی که زنان مو قهوه‌ای یا مشکی با این مسئله مشکلی ندارند.

IQ بالاتری دارند

اگر تابه حال شنیده اید که خانم‌های مو بلوند IQ بالاتری دارند، اما باور نکرده اید، بهتر است که از نظرتان کوتاه بیایید، زیرا این موضوع حقیقت دارد. تحقیقی که در دانشگاه اوهایو انجام شد، نشان داد زنانی که مو‌های بلوندی دارند IQ شان حدود ۱۰۳.۲، مو قهوه‌ای ها ۱۰۲.۷، موقرمز‌ها ۱۰۱.۲ و مو مشکی‌ها ۱۰۰.۵ است؛ بنابراین اگر شما هم موهایتان بلوند است، بدانید که جزو نوابغ به حساب می‌آیید.

مورد حمایت بیشتری قرار می‌گیرند

در قرن بیست و یکم، دیگر زنان مانند قبل وابسته به مردان یا خانواده هایشان نیستند. آن‌ها دوست دارند که مستقل باشند اما  طبیعی ست که همه ما گاهی به کمک اطرافیان مان نیاز داشته باشیم. شاید باورش برایتان سخت باشد، اما در شرایطی که خانم‌ها نیاز به کمک دارند، آن‌ها که مو‌های بوری دارند، زودتر و بیشتر از دیگران مورد حمایت اطرافیان شان قرار می‌گیرند.

در یک تحقیق از چند زن با رنگ مو‌های مختلف خواسته شد که در یک پیاده روی شلوغ دستکش شان را به زمین بیاندازند. جالب است که ۷۶% مردم به خانم‌هایی که مو‌های بلوندی داشتند کمک کردند، این درصد برای خانم‌هایی با مو‌های قهوه‌ای به ۵۹% و برای مو مشکی‌ها به ۵۷% رسید. شاید دلیلش این است که زنان مو بور جوان‌تر و جذاب‌تر به نظر می‌رسند و دیگران دوست دارند که با آن‌ها ارتباط بیشتر برقرار کنند.

حقایقی در مورد خانم هایی که موهای بلوند دارند

همسران پولدارتری دارند

ازدواج با همسران ثروتمند آرزوی اکثر خانم هاست، اما این شانس برای خانم‌های مو بور بیشتر است. تحقیقات ثابت کرده که درآمد همسران زنان مو بور ۶% بیشتر از همسران زنانی ست که مو‌هایی با رنگ‌های دیگر دارند. همانطور که در بالا اشاره کردیم، خود خانم‌های مو بور هم درآمدشان ۷% بیشتر از دیگر خانم هاست، از این رو مجموع این دو با هم به ۱۳% می‌رسد که در مقایسه با درآمد زوج‌های دیگر، رقم بالایی ست. اما دلیل این که آن‌ها همسران پولدارتری دارند چیست؟ دلیلش به همان جذاب‌تر بودن آن‌ها باز می‌گردد. آن‌ها اعتماد به نفس بالاتری دارند و سعی می‌کنند که با مردان قدرتمندتر ارتباط برقرار کنند.

استروژن بیشتری دارند

خانم‌های مو بلوند فواید زیادی از بلوند بودنشان می‌برند، اما بالا یودن سطح استروژن در بدن آنها، ممکن است کمی به ضررشان تمام شود. استروژن نام گروهی از هورمون‌های جنسی زنانه است. افزایش این هورمون در بدن منجر به تفاوت‌های ظاهری مانند بینی کوچک، چانه کشیده یا مو‌های بدن کمتری می‌شوند. با این اوصاف، شاید شما هم آرزوی مو‌های بلوند را داشتید، اما افزایش این هورمون مضراتی هم در پیش دارد. تحقیقات ثابت کرده که افزایش سطح استروژن در بدن تاثیرات منفی چون پریود شدید یا اضافه وزن را نیز به همراه خواهد داشت.

ریزش مو‌ی بیشتری دارند

ریزش مو کابوس همه ماست. تحقیقات نشان داده که ریزش ۵۰ تا ۱۰۰ تار مو در روز طبیعی ست. اما این مورد باز هم به رنگ مو بستگی دارد. آیا می‌دانید که کدام رنگ مو بیشترین ریزش مو را دارد؟ خانم‌هایی با مو‌های بلوند. اما چرا؟ دلیلش این است که آن‌ها مو‌های پرپشت تری دارند، از این رو ریزش موی آن‌ها نیز بیشتر است. طبق آمار، یک خانم با مو‌های بلوند حدود ۴۵۰۰۰۰ تار مو در سرش دارد و این در حالی ست که این رقم برای خانمی با مو‌های مشکی به ۶۰۰۰۰ تار مو می‌رسد.

منبع: thelist




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حقایقی جالب درباره خانم‌های بلوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..