تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلال بهترین تیم در خط دفاع

یم فوتبال استقلال در پایان لیگ هجدهم فقط به یک عنوان دست پیدا کرد.

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، فصل فراز و نشیب استقلال با پیروزی دو بر صفر برابر سپیدرود به پایان رسید تا در نهایت این تیم پر ستاره به رتبه‌ای بهتر از سومی در لیگ برتر دست پیدا نکند.

اما لیگ هجدهم برای استقلال از نظر گروهی یک رکورد تاریخی داشت و آن هم این بود که آبی‌ها با دریافت تنها ۱۳ گل عنوان بهترین خط دفاع تاریخ لیگ برتر را به خود اختصاص دادند.

استقلال بهترین تیم در خط دفاع


پیش از این این رکورد در اختیار پرسپولیس و استقلال خوزستان بود که ۱۴ گل دریافت کرده بودند، اما آبی‌ها در پایان لیگ هجدهم موفق شدند این رکورد را جابجا کند و یک آمار دفاعی فوق العاده از خود به جای بگذارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلال بهترین تیم در خط دفاع»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..