تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمجید جالب کاپیتان پرسپولیس از ستاره استقلال

کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: خیلی تحت فشار بودیم، اما خوشبختانه توانستیم با حمایت هواداران به مقام قهرمانی برسیم.

به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی، سید جلال حسینی پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر هجدهم گفت: امسال یکی از سخت‌ترین سال‌های فوتبالی ما بود. در آسیا خیلی تحت فشار بودیم،، ولی با حمایت همین هواداران توانستیم یک قهرمانی به دست آوردیم.

وی در مورد جو این بازی و استرس حاکم بر مسابقه گفت: وقتی بیرانوند شش دقیقه وقت اضافه را به من گفت، فقط گفتم خدا کمک کند. خوب توانستیم بازی را کنترل کنیم. استرس قهرمانی همه تیم‌ها را از بالای جدول پایین آورد، اما ما خوب کار کردیم.

تمجید جالب کاپیتان پرسپولیس از ستاره استقلال
کاپیتان پرسپولیس در واکنش به این پرسش که او لقب‌های زیادی در پرسپولیس دارد و کدام یک از این لقب‌ها را بیشتر دوست دارد، عنوان کرد: من نمی‌دانم، فقط ممنون هواداران هستم. واقعا برای من سنگ تمام گذاشتند. ممنونم. این قهرمانی مبارکشان باشد.

جلال حسینی در خصوص خداحافظی خسرو حیدری و اینکه او چه زمانی می‌خواهد خداحافظی کند، گفت: به خسرو تبریک می‌گویم، او یکی از بهترین‌های استقلال بود و وجودش همیشه یک نعمت بود. امیدوارم قدر خسرو را بدانند، اما من تا جایی که بتوانم تلاش می‌کنم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمجید جالب کاپیتان پرسپولیس از ستاره استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..