تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهلا مومن زاده مقتدرانه نایب قهرمان شد

در نخستین تجربه مسابقات جهاني تکواندو در انگليس؛

جوان هفده ساله تیم ملی تکواندوي کشورمان در نخستین تجربه مسابقات قهرمانی جهان در گروه بانوان به مدال نقره بسنده کرد و نایب قهرمان شد.

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری صدا و سیما از محل برگزاری مسابقات در منچستر؛ مهلا مومن زاده جوان هفده ساله تیم ملی تکواندو کشورمان در نخستین تجربه مسابقات قهرمانی جهان در گروه بانوان مقتدرانه پنج نفر از حریفان خود را شکست داد و در مرحله نهایی در رویارویی با جی یانگ سیم حریف قدرتمند و با تجربه کره جنوبی نتوانست بر او غلبه کند و به مدال نقره بسنده کرد و نایب قهرمان شد.

مهلا مومن زاده، هوگو پوش تیم ملی تکواندو کشورمان در مرحله مقدماتی، با نتیجه 21 بر یک، آینور یواشپای از قزاقستان راشکست داد؛ سپس در مرحله یک شانزدهم، با نتیجه 17 بر 7، جوردین اسمیت، ورزشکار کشور میزبان را برد که رقیب انگلیسی وی، قهرمان نوجوانان جهان در 2018 و دارنده مدال برنز قهرمانی اروپا در رده بزرگسالان بود.
تکواندوکار کشورمان در ادامه مسابقات و در مرحله یک هشتم، با نتیجه 23 بر 3، گالینا مدودوا از روسیه را از سر راه برداشت که رقیب روس وی، نایب قهرمان نوجوانان اروپا در سال 2018بود.
دختر شجاع ایرانی سپس در مرحله یک چهارم، با نتیجه 30 بر 20 از سد لنا استوجکویک از کرواسی عبور کرد که این رقیب وی نیز مدال برنز قهرمانی نوجوانان جهان را در سال 2018 و مدال برنز بازی های المپیک جوانان را در همان سال داشت.


بیست و چهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان 2019 از چهارشنبه با حضور 975 تکواندوکار از 150 کشور به میزبانی «منچستر» در انگلیس آغاز شد و تا یکشنبه هفته آینده ادامه دارد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهلا مومن زاده مقتدرانه نایب قهرمان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..