تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داعش با خودروی بمبگذاری‌شده به منبج حمله کرد

گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله انتحاری به شبه‌نظامیان کرد در شهر منبج سوریه را برعهده گرفت.

به گزارش بولتن نیوز، شورای نظامی شهر منبج سوریه (واقع در استان حلب) از انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در این شهر خبر داد.

خبرگزاری آلمان شامگاه پنجشنبه (۲۶ اردیبهشت) به نقل از این شورا گزارش داد که یک عامل انتحاری با خودروی بمب‌گذاری شده به یکی از مراکز پلیس این شهر حمله کرد که بر اثر آن یک نفر از نیروهای پلیس وابسته به شبه نظامیان «نیروهای دمکراتیک سوریه» کشته و شش تن دیگر زخمی شدند. در بین زخمی‌ها یک کودک نیز وجود دارد.

خبرگزاری اعماق داعش بعد از لحظاتی اعلام کرد که یکی از عناصر انتحاری این گروه تروریستی به مرکز «نیروهای امنیتی آسایش» وابسته به «پ.ک.ک» حمله کرده و یک تن را کشته و ۲۰ تنی دیگر را زخمی کرده است.

داعش مدعی شده است که مرکزی که در منبج هدف قرار گرفته، از بزرگترین مقرهای نیروهای امنیتی آسایش در این شهر سوریه است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داعش با خودروی بمبگذاری‌شده به منبج حمله کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..