تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقدیر از ایمان قربانی مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران در جشنواره ستارگان

در بین 300 متخصص از مدیران روابط عمومی های کشور انجام شد

با توجه به ارزیابی عملکرد سالانه و تخصص در بین 300 متخصص روابط عمومی کشور از ایمان قربانی مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران و ...

گروه فرهنگ و هنر: با توجه به ارزیابی عملکرد سالانه و تخصص در بین 300 متخصص روابط عمومی کشور از ایمان قربانی مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران و دبیر هیات ریسه روابط عمومی های شهر تهران در ششمین جشنواره ستارگان روابط عمومی کشور تقدیر شد.

تقدیر از ایمان قربانی مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران در جشنواره ستارگان

به گزارش بولتن نیوز، در هفته روابط عمومی و ششمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی کشور که با حضور 300 مدعو روز گذشته با حضور استاندار تهران و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در سالن تلاش وزارت کار برگزار شد، از ایمان قربانی مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران و دبیر هیات ریسه روابط عمومی های شهر تهران تقدیر شد.
در ششمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی های کشور برای معرفی نفرات برتر ارزیابی عملکرد سالانه و تخصص در این خصوص مورد ارزیابی قرار گرفته است
27 اردیبهشت ماه روزی که درسطح جهانی نیزبه عنوان روزارتباطات وجامعه اطلاعاتی نامگذاری شده است، به عنوان روز روابط عمومی و ارتباطات تعیین گردیده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقدیر از ایمان قربانی مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران در جشنواره ستارگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..