تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چالش‌های فرهنگی و قرآنی در جامعه اسلامی بررسی شد

به گزارش ایکنا؛ نشست تخصصی «چالش‌های فرهنگی و قرآنی در جامعه اسلامی» پنج‌‌شنبه شب 26 اردیبهشت‌ماه، در غرفه این خبرگزاری واقع در مصلای امام خمینی(ره) محل برپایی بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار شد.

فضه سادات حسینی پژوهشگر عرضه زنان و خانواده طی سخنانی در این نشست با اشاره به تأکید امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بر جایگزینی فرهنگ اسلامی به جای فرهنگ طاغوتی گفت: این انقلاب با اهداف مختلف از جمله هدف فرهنگی پیروز شد که امروز همانند خاری در چشم در دشمنان است. الگو شدن انقلاب اسلامی یکی از چیزهایی است که دشمنان از آن هراس دارند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد «آرایش جنگی» در مقابل دشمنان، تصریح کرد: اکنون ما در شرایط جنگی هستیم و این جنگ نرم است. برخی‌ها با تبلیغات و هزاران رنگ و لعاب می‌خواهند مسیر ما را عوض کنند و به سمت دیگری سوق دارند. علاوه بر فشارهای خارجی برخی می‌خواهند با فشار داخلی مردم را ناامید کنند.

حسینی در ادامه با اشاره به این موضوع که تفاوت ایران با دیگر کشورها در موضوع رهبری است، افزود: ایرانی کشوری است که صاحب و ولی دارد. مهم‌ترین مسئله برای حل چالش‌های فرهنگی این است که سخنرانی و راهکارهای ایشان را باید به عنوان معیار در نظر بگیریم و پشت سر ایشان حرکت کنیم.

پژوهشگر عرصه زنان و خانواده تصریح کرد: رهبر انقلاب بحث نفوذ فرهنگی را مطرح می‌کنند که توسط عناصر داخلی و خارجی صورت می‌گیرد. ایشان درباره نفوذ هشدار داده‌اند و افق‌های زیادی را پیش روی چشمان ما باز کرده‌اند.

حسینی ادامه داد: متأسفانه برخی از سیاست‌گذاران فرهنگی کشور در مواردی از گفتمان امام(ره) و رهبری فاصله گرفته‌اند. مسئولی که سخنی را می‌گوید باید به آن اعتقاد داشته باشد. در غیر این صورت حرفش اثرگذار نیست و فایده‌ای ندارد. اگر سیاست‌گذاران سبک زندگی ایرانی و اسلامی را ملاک قرار ندهند، بیشتر از هرچیز ضرر آن متوجه خانواده و مردم می‌شود.

وی با اشاره به خطرات و معضلات پدیده ازدواج‌های سفید گفت: اگر در کشور تعهد در زنان وجود نداشته باشد و خانواده جایگاه خود را از دست بدهد فرزندانی که متولد می‌شوند بی‌آرمان و بی‌هدف خواهند بود.

حسینی با بیان این که نظام سلطه تلاش می‌کند که به ایران صدمه بزند، تصریح کرد: ایران کشوری است که نظام طاغوت و ابرقدرت‌ها را نمی‌پذیرد. بنابراین نظام سلطه همواره سعی می‌کند که راهی را برای ضربه زدن به اسلام پیدا کند. در این باره از تهدیدهای اقتصادی و نظامی گرفته تا تغییر در اولویت‌ها و ذائقه‌های فرهنگی را می‌توان مثال زد.

پژوهشگر عرصه زنان و خانواده تصریح کرد: افراد زیادی هستند که برای اجرای این پروژه‌ها میلیون‌ها دلار پول می‌گیرند و همواره سعی می‌کنند که به ایران آسیب وارد کنند. نظام سلطه با همه ابزارها سرکار است. یک بار با حربه آزادی و یک بار حقوق بشر. در حالی که این شعارها ظاهری است و اعتقاد چندانی هم به آن‌ها ندارند.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چالش‌های فرهنگی و قرآنی در جامعه اسلامی بررسی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..