تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تأکید حزب الدعوه عراق بر حمایت از ایران در هرگونه تقابل احتمالی با آمریکا

تأکید حزب الدعوه عراق بر حمایت از ایران در هرگونه تقابل احتمالی با آمریکابه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین؛ حزب الدعوه اسلامی عراق تأکید کرد روابط بین دو ملت ایران و عراق بر اساس تاریخ, دین و جغرافیای مشترک است و دو ملت علیه سرسپردگی و تروریسم در یک جبهه واحد قرار دارند و امکان ندارد این حزب در عرصه تقابل بین ایران و آمریکا موضع بیطرفی اتخاذ کند.

حزب الدعوه با انتشار بیانیه ای ضمن بیان این موضوع تأکید کرد: عراق در هر گونه رویارویی احتمالی بین آمریکا و ایران جانب بی طرفی را رعایت نخواهد کرد. حضور آمریکا در منطقه باعث نگرانی است و به منطقه و ملت های آن ضربه می زند.
این جریان سیاسی عراقی در ادامه بیانیه خود از واشنگتن خواست همه نیروهایش را از خاورمیانه خارج کند و در عین حال, از کشورهای حاشیه خلیج فارس و ایران خواست به اختلافات خود پایان دهند و منطقه را از خطر جنگ دور کنند. حزب الدعوه تأکید کرد اسرائیل به دلیل تلاش برای تشدید تنش ها و تهدید ایران و متحدانش در منطقه, بازنده اصلی میدان خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تأکید حزب الدعوه عراق بر حمایت از ایران در هرگونه تقابل احتمالی با آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..