تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۰۰ میلیارد ریال برای مبارزه با آفت ملخ در کشور مصوب شد

۱۰۰ میلیارد ریال برای مبارزه با آفت ملخ در کشور مصوب شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، علی کیخا روز پنجشنبه در بازدید از مناطق آلوده به آفت ملخ صحرایی در شهرستان دشتستان از توابع استان بوشهر گفت: در فاز نخست ۳۰ میلیارد ریال از این مبلغ پرداخت شده و انتظار می‌رود مابقی اعتبار مصوب برای مبارزه با آفت به زودی تخصیص یابد.

وی اضافه کرد: با توجه به وسعت مناطق آلوده به آفت ملخ صحرایی و خطر امنیت غذایی کشور در صورت ورود موج‌های جدید این آفت به کشور انتظار می‌رود سازمان برنامه و بودجه در تخصیص به موقع و بدون تاخیربودجه لازم اقدام کند.

رئیس کمیسیون آب، کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اختصاص به موقع اعتبارات برای سم پاشی در زمان مشخص از بروز هزینه‌های تحمیلی به این بخش پیشگیری می‌کرد.

کیخا گفت: هر نوع تاخیر در تخصیص اعتبار، تامین ملزومات لازم برای مقابله با آفت ملخ صحرایی را با مشکل روبه رو می‌کند و حجم خسارت‌ها را افزایش می‌دهد.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در استان بوشهر با توجه به درایت مسئولان و استفاده از ظرفیت‌های داخلی استان عملیات مبارزه با آفت به خوبی انجام شده است.

وی یادآور شد: با وجود همه کار‌های انجام شده با توجه به هجوم آفت و گستردگی منطقه استان نیازمند حمایت بیشتری در این خصوص است.

انتهای پیام/س

اقدامات لازم برای مبارزه با ملخ صحرایی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۰۰ میلیارد ریال برای مبارزه با آفت ملخ در کشور مصوب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..