تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودکشی دردناک بازیگر سریال «بریکینگ بد»

 بازیگر سریال "بریکینگ بد" و فیلم "ثور" خودش را از بالای پلی در ایالت آریزونا به پایین پرتاب کرد

 آیزاک کاپی بازیگر سریال «بریکینگ بد» خودکشی کرد

 آیزاک کاپی بازیگر سریال «بریکینگ بد» و فیلم های «ثور» و «نابودگر: رستگاری» روز دوشنبه ۱۳ می خودکشی کرد. او خودش را از بالای پلی در ایالت آریزونا پرتاب کرد. کاپی در هنگام مرگ ۴۲ سال داشت.

این بازیگر خودش را از روی یک پل به درون آزادراهی در نزدیکی بلمونت انداخته بود. به گزارش صبا به نقل از ان‌بی‌سی نیوز، سخنگوی پلیس آریزونا این خبر را تایید کرد.

کاپی در آلبوکرکی ایالت نیومکزیکو به دنیا آمده بود.

این بازیگر آمریکایی که در پرونده کاریش سریال «بریکینگ بد» و فیلم های «ثور» و «نابودگر: رستگاری» به چشم می خورد، قبل از مرگش در صفحه اینستاگرام خود در بخش کپشن چنین نوشته بود: از مردی که چیزی برای از دست دادن ندارد برحذر باشید.

بیشتر بدانید : علت شرم آور خودکشی مارک سلینگ بازیگر امریکایی

بیشتر بدانید : ستاره های مشهوری که در دوران اوج خودکشی کردند + عکس

بیشتر بدانید : ماجرای تازه خودکشی بازیگر زن هندی با پیدا شدن یک نامه!

بیشتر بدانید : تختی نمی توانست همسرش را طلاق دهد پس خودکشی کرد!

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: khabargozarisaba.ir

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودکشی دردناک بازیگر سریال «بریکینگ بد»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..