تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صحبت های جنجالی مربی سپاهان در مورد پرسپولیس

تکسیرا مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در حقیقت قهرمان واقعی لیگ سپاهان است.

به گزارش شمانیوز به نقل از نود، تکسیرا پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان و کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر به جای امیر قلعه نویی در نشست خبری حاضر شد و گفت: بازی پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و بازی سختی داشتیم. می‌دانستیم استقلال خوزستان در ضد حمله قوی است و برای همین از ابتدا به بازی هجومی روی آوردیم تا به گل برسیم.

صحبت های جنجالی مربی سپاهان در مورد پرسپولیس
وی عنوان کرد: توانستیم در این بازی به چیزی که می‌خواستیم برسیم و حرف‌مان را به کرسی بنشانیم و اجازه ندادیم بازیکنان حریف به دروازه ما نزدیک شوند. در بین دو نیمه سعی کردیم با تعویض‌هایی که انجام شد تمرکز‌مان را از دست ندهیم و نیمه دوم را هم خیلی خوب شروع کردیم.

تکسیرا با اشاره به قرار گرفتن سپاهان در رتبه دوم جدول رده‌بندی تصریح کرد: بعد از چند سال سختی که سپاهان پشت سر گذاشته بود در این موفقیت بازیکنان سهمی بزرگی داشتند و در این بازی نیز می‌خواستند ۳ امتیاز را برای خودشان کنند,، چون برد امروز به معنای قهرمانی بود و در حقیقت قهرمان واقعی لیگ سپاهان است.

دستیار قلعه نویی گفت: در سال‌های اخیر سپاهان سختی‌های زیادی کشیده بود و در این فصل تمام تلاش‌مان را به کار بستیم. شاید ارزش مالی تیم ما نسبت به بقیه تیم‌ها کم‌تر بود و در بین تیم‌های مدعی با کمترین بودجه به این عنوان دست پیدا کردیم، اما بازهم از همه هواداران و خانواده سپاهان تشکر می‌کنم، مخصوصاً سرمربی عزیزمان (امیر قلعه‌نویی) که نشان داد چه قابلیت‌هایی دارد. قرار گرفتن در رده دوم برای ما سخت بود و این جایگاه همان ارزش قهرمانی را برای ما دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صحبت های جنجالی مربی سپاهان در مورد پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..