تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گریه تلخ خسرو حیدری در اغوش رحمتی و مجیدی + تصاویر

مدافع راست استقلال طی مراسمی احساسی از فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، خسرو حیدری بعد از سال‌ها حضور در استقلال روز گذشته تصمیم گرفت در پایان بازی با سپیدرود برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کند

مراسم استقلالی ها برای خداحافظی خسرو حیدری + تصاویر
حیدری که امروز با دخترش در استادیوم آزادی حضور پیدا کرد، به همراه فرهاد مجیدی وارد استادیوم آزادی شد و در میان تشویق هواداران استقلال دور افتخار زد.

نکته جالب اینکه خسرو حیدری در هنگام زدن دور افتخار در ورزشگاه آزادی اشک می‌ریخت و مجیدی تلاش می‌کرد او را آرام کند

مراسم استقلالی ها برای خداحافظی خسرو حیدری + تصاویر


بعد از این اتفاق بازیکنان دو تیم سپیدرود و استقلال برای خسرو حیدری تونل افتخار تشکیل دادند و او در میان تشویق هم تیمی‌های خود برای همیشه کفش‌های خود را آویخت.

مراسم استقلالی ها برای خداحافظی خسرو حیدری + تصاویر


البته در این بین خسرو حیدری زمانی که با هادی مباشری روبرو شد از اینکه فتحی در استادیوم آزادی حضور پیدا نکرده بود دلخور بود و انتظار داشت مدیرعامل باشگاه در مراسم خداحافظی اش شرکت کند.

مراسم استقلالی ها برای خداحافظی خسرو حیدری + تصاویر مراسم استقلالی ها برای خداحافظی خسرو حیدری + تصاویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گریه تلخ خسرو حیدری در اغوش رحمتی و مجیدی + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..