تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یاوه‌گویی مجدد مقامات عربستان علیه ایران

۸۶۴۳۰۱

۶۸۰۲ 

مقامات ریاض که هنوز از شوک ضربات مهلکی که یمنی ها به اهداف مهم، حساس و راهبردی آنها وارد کردند، خارج نشده اند، بار دیگر لب به یاوه گویی مجدد و تکراری علیه ایران گشوده اند.

خبرگزاری مهر : «عادل الجبیر» وزیر خارجه سابق و وزیر مشاور در امور خارجی سعودی بار دیگر لب به یاوه گویی علیه جمهوری اسلامی ایران گشود.

بر اساس این گزارش، وی که به نظر می‌رسد به شدت تحت تأثیر عملیات بزرگ مقاومت یمن علیه شرکت نفتی سعودی قرار گفته است، مدعی شد: حوثی ها جزئی جدایی ناپذیر از سپاه ایران هستند!

الجبیر با طرح این ادعا تلاش می‌کند تا اینگونه به افکار عمومی القا کند که ضربات سهمگین به اهداف مهم و حساس سعودی ناشی از قدرت نیروهای مقاومت نبوده و از جایی دیگر نشأت می‌گیرد.

وی همچنین ادعا کرد: حمله به تأسیسات نفتی عربستان توسط یمنی‌ها به دستور ایران انجام شد!

درهمین حال، «خالد بن سلمان» سفیر سابق ریاض در واشنگتن نیز در اظهاراتی کاملاً مشابه مدعی شد که حمله به تأسیسات نفتی عربستان به دستور ایران بوده است!

گفتنی است، شدت ضربات مهلک یمنی‌ها به اهداف حساس، مهم و راهبردی عربستان سعودی موجب شده تا مقامات ریاض عنان سخن از کف داده و بدون ارائه سند و مدرک، با هدف ایجاد فرافکنی، جمهوری اسلامی ایران را به دست داشتن در این مسأله متهم سازند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یاوه‌گویی مجدد مقامات عربستان علیه ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..