تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برادر امیر قطر: عربستان و امارات روسیاه شدند

برادر امیر قطر تاکید کرد که کشورش در برابر محاصره پیروز شد، اما تاریخ اقدام محاصره کنندگان را به خاطر خواهد سپرد.

به گزارش تسنیم به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، خلیفه بن حمد برادر امیر قطر گفت که تاریخ به یاد خواهد آورد که سه کشور عرب برادر در حوزه خلیج فارس (عربستان، امارات و بحرین) در روز دهم ماه مبارک رمضان محاصره شدیدی علیه قطر اعمال کردند و تلاش کردند تا قطر را خفه کنند، اما شکست خوردند.

برادر تمیم بن حمد افزود: قطر پیروز شد و همچنان پشتیبان و امید و صدای محرومان و مظلومان در همه جا باقی ماند.

قطر از پنجم ماه ژوئن سال ۲۰۱۷ میلادی تحت محاصره چهار کشور عربستان، امارات، بحرین و مصر قرار دارد. آن‌ها روابط خود با دوحه را قطع و قطر را به حمایت از تروریسم متهم کرده اند. دولت قطر در مقابل با رد این اتهام تاکید کرده است که از استقلال و حاکمیت در تصمیم گیری‌های خود دست بر نخواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برادر امیر قطر: عربستان و امارات روسیاه شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..