تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری سارق لوازم خودرو با 200 فقره سرقت در شرق تهران

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ با وقوع چند فقره سرقت لوازم خودرو در محدوده شرق تهران مخصوصاً در حوزه کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس، کمیسیون پیشگیری از سرقت با مأموران عملیات این کلانتری برگزار شد.

تیمی از مأموران عملیات کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس حین گشت‌زنی در ساعت چهار صبح 23 اردیبهشت موفق به شناسایی یک مظنون در محدوده خیابان جعفرپناه شدند که در حال پرسه‌زنی بین خودروهای شهروندان بود که بلافاصله وی را دستگیر و تحت بازجویی اولیه قرار دادند.

مأموران متهم را با توجه به صحبتهای ضد و نقیضش به کلانتری انتقال دادند و هنگام تحقیق از وی متوجه شدند در کیسه پلاستیک همراهش یک عدد ضبط مسروقه به همراه آلات و ادوات ارتکاب به سرقت لوازم خودرو وجود دارد.

متهم 35 ساله که چاره‌ای جز بازگویی واقعیت نداشت به ارتکاب 200 فقره سرقت سریالی لوازم خودروی شهروندان در محدوده شرق تهران به ویژه در محله خاک‌سفید اعتراف کرد که مشخص شد که وی سابقه‌دار است.

در ادامه تحقیقات پلیسی، متهم، مالخر خود را نیز به مأموران معرفی کرد که با هماهنگی مقام قضایی، مأموران طی عملیاتی ضربتی به مخفیگاه وی وارد شده و مالخر 38 ساله را به همراه مقادیر زیادی تبلت و ضبطهای مسروقه به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ علیرضا ناصری‌نژاد؛ سرپرست سرکلانتری چهارم پلیس پیشگیری پایتخت، با اعلام این خبر گفت: متهمان با هماهنگی مقام قضایی برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری سارق لوازم خودرو با 200 فقره سرقت در شرق تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..