تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیست داروهایی که حجاج نباید به عربستان ببرند

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمر، بر اساس اعلام مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، داروهای غیرمجاز و ممنوعه‌ای که زائران نباید در موسم حج به همراه داشته باشند، 14 قلم بوده و حمل و نگهداری این داروها توسط زائران حج تمتع ممنوع است و همراه داشتن این داروها در فرودگاه‌های ایران سبب بازماندن از سفر شده و در کشور عربستان نیز امکان دستگیری زائران وجود دارد.

بر این اساس داروهای غیر مجاز و ممنوعه را شامل آمپول پتیدین 50 و 100 میلی گرم، آمپول مورفین 10 میلی گرم، قرص متادون 5 و 20 میلی گرم، شربت متادون، قرص هیدرومورفین 2 میلی گرم، قرص متیل فنیدات هیدروکلراید، قرص ترامادول 50 و 100 میلی گرم، آمپول ترامادول 50 میلی گرم، شربت اکسپکتورانت کدئین، قرص استامینوفن کدئین، آمپول دیازپام 10 میلی گرم، قرص دیازپام 2 ،5 و 10 میلی گرم، آمپول بوپرنورفین و قرص بوپرنورفین است.

بر این اساس همراه داشتن سایر داروهای خاص مورد نیاز زائران برای مصرف در ایام حج حداقل به مدت 40 روز با داشتن نسخه پزشک متخصص الزامی است و زائران باید نسخه را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیست داروهایی که حجاج نباید به عربستان ببرند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..