تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش طرز تهیه اسموتی انبه و کیوی

 اسموتی انبه و کیوی

اسموتی انبه و کیوی به همراه عسلس بسیار خوشمزه و مقوی است و به شما پیشنهاد می کنید این اسموتی را امتحان کنید.

آموزش روش تهیه اسموتی انبه و کیوی خوشمزه

برای تهیه اسموتی انبه و کیوی باید انبه ها را، نصف پیمانه ماست، دو قاشق غذاخوری عسل را درون مخلوط کن با هم مخلوط کنید. سپس انها را درون یک لیوان بریزید.

مواد لازم اسموتی انبه و کیوی انبه فریز شده و منجمد دو و یم پیمانه کیوی رسیده 3 عدد عسل یک چهارم پیمانه ماست شیرین سه چهارم پیمنه لیموترش پوست رنده شده نصف قاشق چای خوری

 اسموتی انبه و کیوی

طرز تهیه اسموتی انبه و کیوی

نصف پیمانه ماست، انبه و دو قاشق عسل را با هم در مخلوط کن بریزید و هم بزنید.

سپس مخلوط شده این مواد را در ظرف دیگری بریزید و پارچ دستگاه مخلوط کن را بشویید و باقی ماست را با کیوی و پوست لیمو ترش و همچنین بقیه عسل در مخلوط کن بریزید و خوب هم بزنید.

سپس مایه مخلوط درست شده را روی مخلوط انبه ها بریزید و در لیوان های مورد نظر سرو کنید.

با برش هایی از انبه و کیوی لیوان اسموتی را تزیین کنید و میل کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش طرز تهیه اسموتی انبه و کیوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..