تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه چیزکیک قهوه بهمراه سس شکلاتی براق

آموزش طرز تهیه چیزکیک قهوه بهمراه سس شکلاتی براق . با این آموزش آشپزی در هفت گنج همراه باشید.

مواد لازم:

برای لایه اول:
300 گرم بیسکوییت کاکائویی، پودر شده
4 قاشق غذاخوری کره آب شده

برای چیزکیک:
1/4 پیمانه خامه صبحانه
2ونیم قاشق غذاخوری قهوه پودر شده ویا نسکافه
1400 گرم پنیر ماسکارپونه یا هر نوع پنیر خامه ای
1 پیمانه ماست چکیده شیرین
1 و 3/4 پیمانه شکر یا کمتر
5 تخم مرغ
وانیل و نمک

برای سس شکلاتی براق:
1/3 پیمانه خامه
100 گرم شکلات تلخ
1 قاشق غذاخوری عسل

طرز تهیه

ابتدا، پنیر ماسکارپونه و ماست رو داخل پارچه حریر بریزین و آبشونو بکشین، بعد ته قالب کمربندی، کاغذ روغنی بزارین و اطراف قالب هم با فویل خوب بپوشونین، بعدپودر بیسکوییت و کره رو مخلوط کنین و ته قالبتون بریزین و فشار بدین، بعد 10 دقیقه در فر گرم شده 160 درجه بپزین.
برای لایه دوم، خامه رو کمی گرم کنین ولی نجوشونین، و قهوه رو اضافه کنید و مخلوط کنین، بعد که سرد شد، پنیر خامه ای، ماست و شکر رو اضافه کنین و با همزن بزنین، تخم مرغ هارو یکی یکی اضافه کنین و هرسری خوب بزنین، وانیل و نمک هم اضافه کنین و مخلوط کنین. این مخلوط رو روی لایه اول بریزین که ولرم شده، و 1 الی 1ونیم ساعت در فر گرم شده 150 درجه بپزین.بهتره داخل فر، یک ظرف پر از آب جوش بزارین تا ترک برنداره.
برای سس هم، خامه رو گرم کنین و شکلات و عسل رو اضافه کنید و مخلوط کنین.چیزکیک رو از فر درنیارین و بزارین توش بمونه تا سرد شه، در فر هم یکوچولو باز بزارین، بعد بزارین 1 شب بمونه یخچال تا سفت شه، بعد روش سس شکلاتی سرد شده بریزین و تزیین کنین
طرز تهیه چیزکیک قهوه بهمراه سس شکلاتی براق




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه چیزکیک قهوه بهمراه سس شکلاتی براق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..