تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احداث ۴۷۶ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کردستان

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سنندج ، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: ۲۷۶ از این تعداد از محل اعتبارات کمیته امداد و با هزینه کرد ۹۰ میلیارد ریال و ۲۰۰ واحد نیز در قالب تفاهم نامه با سپاه خریداری و یا احداث شده است.

محمدرسول شیخی زاده افزود: بیشترین واحد‌های مسکونی که از سوی این نهاد احداث یا تعمیر شده اند برای مددجویان شهرستان‌های سنندج و سقز و کمترین نیز در شهرستان‌های سروآباد و دهگلان بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان یادآور شد: برای احداث و یا خرید هر واحد مسکونی شهری مددجویان زیر پوشش این نهاد ۳۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض و ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه اختصاص داده شده است.

وی اضافه کرد: همچنین برای احداث و خرید هر واحد مسکن برای مددجویان روستایی نیز ۲۵۰ میلیون ریال به صورت بلاعوض و ۵۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شد.

شیخی زاده گفت: سال گذشته براساس تفاهم نامه منعقده همکاری میان سپاه پاسداران و کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار بود تعداد زیادی منزل مسکونی برای مددجویان روستایی احداث شود که سهمیه هر شهرستان براساس تعداد روستا‌های آن تعیین شد.

وی تاکید کرد: براساس این تفاهم نامه اولویت احداث این واحد‌های مسکونی برای خانوار‌های مددجوی سه نفر به بالا بود و خانوار‌های ۲ نفره و تک نفره در اولویت‌های بعدی قرار گرفتند.

کمیته امداد با هدف خدمت رسانی کامل و جامع به عنوان رابط بین مردم و محرومان عمل می‌کند تا جامعه هدف بتواند از برخی ظرفیت‌ها همانند دیگر بخش‌ها برخوردار شوند.

بیش از ۶۰ هزار خانوار کردستانی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند و از خدمات و حمایت‌های این نهاد در استان بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام/ع

بیش از ۶۰ هزار خانوار کردستانی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احداث ۴۷۶ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..