تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویب جایگاه شیخ جعفر به عنوان سایت بازیافت پسماند در قروه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سنندج ، دومین جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان قروه با حضور فرماندار، و جمعی از مسئولان شهرستانی در محل فرمانداری شهرستان قروه برگزارشد.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان قروه با اعلام این خبر گفت: دراین جلسه ضمن بیان تهدیدات محیط زیستی دپو زباله در مسیر رودخانه جنیان، بر توقف تخلیه و دپو زباله در مسیر رودخانه جنیان و تعطیلی آن تاکید شد.

فرهاد سیف پناهی افزود: در این جلسه گزارشی مبسوط از وضعیت پسماند شهرستان قروه ومعضلات و چالش‌های زیست محیطی دفع زباله در مسیر رودخانه جنیان و پیگیری مصوبات جلسه قبلی کارگروه ارائه شد.

در ادامه فرماندار و حاضرین در جلسه به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در خصوص آسیب‌ها و تهدیدات زیست محیطی و بهداشتی وجود زباله در مسیر رودخانه جنیان و آلودگی منابع آب شرب شهر قروه و روستا‌های اطراف و کشاورزی پرداختند و بر انتقال زباله به جایگاه جدید (شیخ جعفر) با درنظر گرفتن تمامی ملاحظات زیست محیطی وسلامتی و بهداشت عمومی تاکید کردند.

در این جلسه همچنین بر ضرورت تلاش مضاعف شهرداری و همکاری شورای اسلامی شهر قروه در رفع معضل پسماند در جایگاه قبلی، اجرای طرح استقرار سایت بازیافت زباله با اولویت سلامتی مردم و درنظرگرفتن دغدغه‌ها، نگرانی‌های به حق و مطالبات شهروندان تاکید شد.

شایان ذکر است که قبل از شروع جلسه از جایگاه موقت جمع آوری زباله در مسیر جاده شیخ جعفر بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام/ع

تصویب جایگاه شیخ جعفر به عنوان سایت بازیافت پسماند در قروه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویب جایگاه شیخ جعفر به عنوان سایت بازیافت پسماند در قروه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..