تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف احتکار 30 تنی برنج در زنجان

ساعت: 14:29 منتشر شده در مورخ: 1398/02/26 شناسه خبر: 1486613

رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره به کشف محموله 30 تنی برنج در زنجان گفت: ارزش ریالی این محموله 165 میلیون تومان برآرود شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر فغفوری در گفت‌‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افزایش نظارت بر بازار و برخورد با متخلفان اظهار کرد: در این بازرسی‌ها بیش از 30 تن برنج از انبار کشف شد.

وی با اشاره به اینکه بعد از احراز از احتکار این کالا تشکیل پرونده شد تصریح کرد: ارزش ریالی این محموله 165 میلیون تومان برآورد شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان بیان کرد: پرونده برای سیر مراحل قانونی و برخورد با عوامل احتکار به تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه در یک بازرسی دیگر 6 هزار و 650 کیلوگرم از برنج وارداتی ویژه تنطیم بازار نیز از یکی از انبارها کشف و ضبط شد بیان کرد: پرونده تخلف گرانفروشی و عدم اجرای ضوابط توزیع تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد.

وی در مورد افزایش نظارت بر واحدهای عرضه کاغذ بیان کرد: در این راستا نیز یکی از واحدهایی متخلف در استان شناسایی شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان عنوان کرد: پرونده گرانفروشی این واحد تولیدی خارج از استان درخصوص فروش ۱۳۴۰بسته کاغذA4 از سوی کارشناسان سازمان صنعت معدن وتجارت استان تنظیم شد.

وی با بیان اینکه بعد از کشف انبار احتکار کالا تشکیل پرونده انجام شده و به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود گفت: براساس تصمیم قاضی تعزیرات حکومتی حکم مورد نظر برای فرد متخلف صادر می‌شود.

فغفوری افزود: کالاهای کشف شده براساس تصمیم قاضی اعمال قانون می‌شود و عمدتا تصمیم‌گیری می‌شود کالاهای کشف شده مانند خرما و غیره از طریق فروشگاه‌های معتبر با قیمت مصوب در بین شهروندان توزیع شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف احتکار 30 تنی برنج در زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..