تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوتی های پی در پی اصلاح طلبان گلستانی

ساعت: 15:40 منتشر شده در مورخ: 1398/02/26 شناسه خبر: 1486619

امروز در گلستان کسی نیست که کلیپ توهین تفعال سیاسی اصلاحطلب گلستان به نماینده ولی فقیه گلستان را ندیده باشد و در مذمت آن سخنی نگفته باشد، حتی وزیر کشور هم این فیلم را دیده و این بزرگترین گافی بود که باعث شد اندک امیدها برای انتصاب محمدرضا صالحی از بین برود .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ اصلاح طلبان استان که بعد از سال ۹۲ حال و جانی دوباره گرفته اند ، حال یکی پس از دیگری سنگرهای فتح شده را از دست می دهند.

این جریان سیاسی در سال ۹۴ توانست سه کرسی از هفت نماینده استان گلستان در مجلس را تصاحب کند اما به گواه مردم و خواص همین جریان نورقلی پور ، هزارجریبی و تربتی نژاد ضعیف ترین نمایندگان ادوار استان طی چهل سال گذشته بودند .

در سال ۹۶ نیز روحانی از آنها استفاده کرد و مجددا رای آورد هر چند شورای شهر گرگان و شهرداری را از دست دادند ، اما در ادامه بر خلاف میل آنها مناف هاشمی استاندار گلستان شد .

سیل گلستان موجبات عزل مناف هاشمی را مهیا کرد هر چند عدم حضور جدی اصلاح طلبان در جریان کمک میدانی و خانه به خانه به سیلزدگان و کوتاهی های دولت ، باعث شد تا مردم در اعتماد خود به این جریان تردید نمایند .

انتخاب استاندار گلستان برزخ جدیدی برای اصلاح طلبان گلستانی شد ، به نظر می رسد خود دولت هم اعتمادی به این جریان در استان ندارد و به گزینه پیشنهادی آنها به چشم طعمه این گروه سیاسی نگاه می کند .

حضور آشفته در آق توقای هنگام سخنرانی رحمانی فضلی وزیر کشور در مراسم مختومقلی و انتشار کلیپی از حاشیه این مراسم که در آن رییس قبیله ماشاگ گفته بود « گردن نورمفیدی را باید زد» باعث شد تا آبروی این جریان در فضای مجازی برود .

امروز در گلستان کسی نیست که این کلیپ را ندیده باشد و در مذمت آن سخنی نگفته باشد، حتی وزیر کشور هم أین فیلم را دیده و این بزرگترین گافی بود که باعث شد اندک امیدها برای انتصاب محمدرضا صالحی از بین برود .

این فیلم در حال فراموشی بود که ناگهان مصاحبه فرزند استاندار سابق اصلاحات در گلستان یعنی هاشم مهیمنی با شبکه معاند بی بی سی فارسی افتضاح دیگری برای این جریان سیاسی شد که آیا واقعا این جریان دل در گرو انقلاب دارد یا غرب ؟

آیا انتخاب استاندار از این طیف به صلاح مردم خواهد بود ؟ آیا اینگونه افراد با این تفکر می توانند مصدر توسعه درون زا ، رونق تولید ملی و اشتغالزایی باشند ؟

با این رویکرد هر کسی جای وزیر کشور بود به این جریان شک می کرد و در پس این همه فشار و التماس ، متوجه کوه سهم خواهی این گروه می شد و از این جهت است که انتخاب استاندار گلستان همچنان به تعویق می افتد چون تا رحمانی فضلی وزیر باشد صالحی استاندار گلستان نخواهد شد .

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوتی های پی در پی اصلاح طلبان گلستانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..