تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش ۱۲ماهه «غگلستا» منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان در اطلاعات و صورت های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۷ سود هرسهم را ۶۳۴ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با افت ۸درصدی مواجه شد.

این شرکت در این گزارش سود عملیاتی خود را ۱۰۰میلیارد ریال، سود خالص را ۷۶میلیارد ریال و سود انباشته در پایان دوره را ۱۳۱میلیارد ریال اعلام کرد. سود قابل تخصیص این دوره نیز ۱۳۱میلیارد ریال منتشر شده است.

در این گزارش اهداف و راهبردهای آتی شرکت در بخش تولید و فروش محصولات به تمرکز تولید با حاشیه سود بالاتر اشاره دارد و همچنین قرار است تنوع در محصولات گروه پنیر نظیر پنیر پیتزا و انواع محصولات UF تنوع داشته باشد.

«غگلیتا» در برنامه ریزی تولید برای سال ۹۸، قصد دارد با افزایش به کارگیری ظرفیت های تولید، صرفه جویی کامل و کاهش هزینه ها به نسبت تولید مورد توجه قرار دهد و فعالیت کارگروه تولید محصولات جدید را گسترش دهد. همچنین بخش تحقیق و توسعه با هدف تولید محصولات جدید و کمک به ایجاد ارتباط نزدیک بین اطلاعات بازار و کارگروه تولید محصولات جدید، از طریق برنامه های بازارگردی مجهز شود.

این شرکت متصور است که روند نرخ خرید مواد اولیه علی الخصوص شیر خام تا حدود ۱۵درصد افزایش یابد و پیش بینی می کند قیمت فزونی محصولات تا پایان سال متناسب با آن افزایش یابد.

براساس پیش بینی های این شرکت برای سه ماهه اول سال ۱۳۹۸ قیمت خرید سایر مواد اولیه و بسته بندی تغییر چشمگیری نداشته باشد و همچنین متصور است از ابتدای تیرماه شاهد رشد ۱۰ تا ۱۵درصد رشد نسبت به نرخ خردادماه سال جاری شده است. پیش بینی این شرکت در خصوص نرخ خرید مواد اولیه با توجه به روند فعلی رشد تا ۱۵ تا ۲۰ درصد بوده است.

«غگلیتا» عمده ترین مواد مصرفی از اقلام تشکیل دهنده بهای تمام شده شیر خام اعلام کرده و با توجه به روند نوسانات نرخ خرید شیر خام در سال ۹۷ که ناشی از مشکلات و کمبود شیر خام در داخل استان بوده است که موجب خرید بخشی از آن از خارج از استان و تحمیل کرایه حمل شده است پیش بینی شده که همچنان شیر خام از خارج از استان تامین خواهد شد و با حدود ۱۵ درصد افزایش از میانگین سال قبل پیش بینی می شود. علاوه بر این در خصوص هزینه های سربار با ۱۵درصد افزایش و حقوق و دستمزد با ۲۰درصد افزایش نسبت به سال ۹۷ پیش بینی می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش ۱۲ماهه «غگلستا» منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..