تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوپراستار سینما مربی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران شد

سوپراستار سینما مربی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران شدبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رامین رضائیان، مدافع ایرانی تیم فوتبال الشحانیه قطر با وجود اتمام رقابت‌های لیگ ستارگان قطر و حذف تیمش از مسابقات جام امیر این کشور، این روز‌ها تمرینات اختصاصی اش را در تهران پیگیری می‌کند.

رضائیان که با تیم الشحانیه در رقابت‌های لیگ ستارگان به رتبه هفتم رسید و با شکست این تیم از الدحیل در مرحله یک چهارم نهایی جام امیر فرصت بازی در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها را از دست داد، برای اینکه همچنان از لحاظ بدنی در وضعیت خوبی قرار داشته باشد، در تهران مشغول انجام دادن تمرینات بدنسازی است تا در اردوی جدید تیم ملی با آمادگی کامل شرکت کند.

نکته جالب این جا است که مدافع تیم ملی فوتبال ایران با منتشر کردن فیلمی در صفحه اینستاگرامش از انجام این تمرینات زیر نظر محمدرضا گلزار، سوپراستار سینمای ایران که به تازگی اجرای برنامه برنده باش را هم برعهده داشت خبر داده و از او به عنوان مربی اختصاصی اش نام برده است.

سوپراستار سینما مربی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران شد

محمدرضا گلزار در کنار فعالیت‌های سینمایی و موسیقی، بدنساز خوبی هم محسوب می‌شود. او مدتی به عنوان مربی بدنساز تیم ارتعاشات صنعتی تهران در لیگ برتر والیبال فعالیت می‌کرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از حواشی فوتبال ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوپراستار سینما مربی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..