تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افشای کمک مالی خانواده بن‌لادن به تیم لیگ برتری

۸۶۴۳۰۶

۹۵۹ 

 عضو خانواده اسامه بن لادن، سرکرده پیشین گروه تروریستی القاعده به یک تیم انگلیس کمک‌ مالی کرده است.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از دیلی میرور انگلیس، این اطلاعات مهم در جریان دادرسی دادگاه عالی شهر لندن منتشر شده است. کوین مک‌کب، یکی از مالکان تیم فوتبال شفیلدیونایتد قصد فروش سهام خود را دارد، اما نمی‌خواهد که عبدالله بن‌ مساعد عربستانی، دیگر سهامدار این تیم مالکیت کامل شفیلدیونایتد را عهده‌دار شود.

افشای کمک مالی خانواده بن‌لادن به تیم لیگ برتری

بر اساس گزارش این روزنامه انگلیسی، تیم فوتبال شفیلدیونایتد مبلغ سه میلیون پوند را به عنوان وام بدون بهره از یک عضو خانواده اسامه بن‌ لادن دریافت کرده و قرار بوده است در ماه آوریل 2018 بازگردانده شود.

سخنگوی عبدالله بن مساعد نیز در واکنش به انتشار این خبر گفت: کوین مک‌کب به خوبی منبع پول‌های دریافتی را می‌دانست و با او از طریق همکارش که در هیئت مدیره باشگاه شفیلدیونایتد کار می‌کرد، مکاتبه شده بود.

کوین مک‌کب اتهام وارده از سوی عبدالله بن مساعد را رد و اعلام کرد نمی‌خواست هرگز شاهد پولشویی از طریق افراط‌گرایان در شفیلدیونایتد باشد.

تیم شفیلدیونایتد با کسب رتبه دوم فصل اخیر چمپیونشیپ به لیگ برتر انگلیس صعود کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افشای کمک مالی خانواده بن‌لادن به تیم لیگ برتری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..