تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بغض حیدری؛ دوست دارم با پیروزی از تیم جدا شوم

۸۶۴۳۰۵

۹۳ 

مدافع استقلال که امروز آخرین بازی خود را در عرصه فوتبالی پشت سر می‌گذارد در رختکن صحبت‌هایی را خطاب به بازیکنان این تیم همراه با بغض داشت.

وبسایت نود: مدافع استقلال که امروز آخرین بازی خود را در عرصه فوتبالی پشت سر می‌گذارد در رختکن صحبت‌هایی را خطاب به بازیکنان این تیم همراه با بغض داشت.

خسرو حیدری در رختکن آبی پوشان خطاب به استقلالی ها گفت: من دوست دارم پیراهن آبی استقلال همیشه بالا باشد و من مطمئن هستم که شما می توانید استقلال را به جایگاه اصلی اش برگردانید.دوست دارم با برد در بازی امروز از شما جدا شوم و همه شما را دوست دارم.

حیدری که با بغض با استقلالی ها صحبت می کرد گفت: خیلی ناراحتم که در این شرایط از شما جدا می شوم، فقط از شما می خواهم که برای این پیراهن بجنگید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بغض حیدری؛ دوست دارم با پیروزی از تیم جدا شوم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..