تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکذیب خبر عمدی بودن آتش‌سوزی بازار تبریز

اکبر دشتی عصر امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران در تبریز گفت: امروز زمزمه‌هایی در خصوص عمدی بودن آتش‌سوزی بازار در میان اصناف بازار سرپوشیده تبریز پیچیده بود که شهروندان به ویژه بازاریان را نگران کرده است.

وی سپس ادامه داد: هر گونه خبر عمدی بودن آتش‌سوزی بازار تبریز را به شدت تکذیب می‌کنم و دلایل این آتش سوزی به زودی اعلام می‌شود و کارشناسان دادگستری و آتش نشانی تبریز در حال بررسی دلایل و علل این آتش سوزی هستند.

دشتی گفت: پس از اتمام عملیات اطفای حریق سرای دو دری «ایکی قاپیلار» توسط آتش‌نشانان، کشف علت آتش‌سوزی بازار تبریز توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی مورد بررسی قرار گرفته است.

وی گفت: رعایت موارد ایمنی در اماکن عمومی باید جدی گرفته شود تا حادثه تلخی مثل حادثه آتش سوزی تبریز اتفاق نیفتد و مردم نیز با عدم تجمع در مکان حادثه اجازه دهند تا مأموران به خوبی اقداماتشان را انجام دهند.

ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت امسال آتش سوزی مهیبی در سرای «ایکی قاپیلار» بازار تاریخی و مسقف تبریز به آتش نشانی اطلاع داده و پس از ۵ ساعت خاموش شد. این آتش به ۱۲۰ مغازه بازار خسارت‌های بالایی وارد کرد.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکذیب خبر عمدی بودن آتش‌سوزی بازار تبریز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..