تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فال روزانه جمعه 27 اردیبهشت 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/2/27

دوست عزیزی که 27 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!
شما شخصی قابل اعتماد، با شخصیت، با اعتماد به نفس و مدیر و مدبر هستید. توانایی های مدیریتی فوق العاده ای که دارید و خلاقیت بی نظیرتان زمینه را برای موفقیت شما فراهم کرده اند، فقط باید مواظب باشید منفی نگری و لجبازی تان مانع این پیشرفت و موفقیت نشوند. با چک کردن وضعیت سلامتی تان به طور مرتب از ابتلا به بیماری های کوچکی که می توانند مایه ی ناراحتی شما شوند جلوگیری کنید. شاید وضعیت اقتصادی شما با رکود مواجه شود، اما این موضوع باعث نخواهد شد که مشکل خاصی داشته باشید و یا در تنگنا قرار بگیرید. سرمایه گذاری برای آینده را در برنامه ی امسالتان قرار دهید. از قرض دادن و قرض گرفتن هر چیزی تا جای ممکن خودداری کنید. با تقویت مهارت ها و اعتماد به نفسی که دارید از لحاظ حرفه ای پیشرفت قابل توجهی خواهید داشت و درامدتان به مقدار زیادی افزایش پیدا خواهد کرد. اگر در زمینه ی فعالیت های هنری و خلاقانه کار می کنید امسال پیشرفت زیادی را برایتان به همراه خواهد داشت و شناخته خواهید شد. متأهل ها زندگی زناشویی خوب و بدون مشکلی را خواهند داشت. مجردها هم بد نیست به فکر آغاز زندگی مشترک باشند. تیر، مرداد و آبان بهترین ماه های سال خواهند بود.

فال روزانه پنجشنبه 26 اردیبهشت 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/2/26
فال روزانه جمعه 98/2/27 مخصوص متولدین فروردین

امروز مواظب باشید تحت تأثیر احساسات خود قرار نگیرید، اما به آنها توجه کافی داشته باشید. احساسات و افکار خود را صادقانه بیان کنید، اما بیش از اندازه در مورد آنها اغراق نکنید. امروز وقتی با دوستان و عزیزانتان دور هم جمع می شوید بی آن که آنها خودشان چیزی گفته باشند شما احساس می کنید که چندان حال و روز خوبی ندارند و فقط برای حفظ ظاهر در این جمع حضور پیدا کرده اند. بهتر است برای پی بردن به دلیل این حالت آنها اصرار و پافشاری نکنید و بگذارید به حال خودشان باشند. در عوض تا جای ممکن مواظب رفتارتان با آنها باشید تا هم آنها را بیش از این ناراحت نکرده و هم دلیلی دست آنها ندهید تا خشم و ناراحتی خود را سر شما تخلیه کنند.


فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7
فال روزانه جمعه 98/2/27 مخصوص متولدین اردیبهشت
امروز بیان احساسات و افکارتان برای شما کار دشواری است و نمی توانید کلمات را به راحتی در کنار هم ردیف کرده و آنچه در ذهنتان می گذرد را در قالب کلمات بیان کنید. احساسات شدید شما و رفتار و کارهایتان را تحت تأثیر قرار داده اند. امروز ممکن است به صورت کاملا غیر منتظره به هدفی دست پیدا کنید که برای مدت ها آن را دنبال می کرده اید و شاید حتی از رسیدن به آن نا امید شده بودید. اما در کمال تعجب می بینید که خانواده و دوستان و حتی شریک زندگیتان از این موضوع به اندازه ای که شما انتظار داشته اید خوشحال نشده اند. این واکنش آنها به احتمال زیاد هیچ ارتباطی به شما ندارد و در واقع از مشکلات و سردرگمی های اخیر خودشان ریشه می گیرد. فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7


فال روزانه جمعه 98/2/27 مخصوص متولدین خرداد
امروز باید جلوی زبانتان را بگیرید چون احساسات دیگران خیلی سریع تر از همیشه لطمه می خورند و کوچکترین انتقادی ممکن است به چشم آنها همچون وحشتناک ترین توهین ها بیاید. سرتان به کار خودتان باشد و به مسائل شخصی و احساسات خود بپردازید. امروز شما شور و هیجان بسیاری برای بودن در کنار خانواده خود دارید، اما خرده کاری های بسیاری برای انجام دادن دارید که ابتدا باید به آنها رسیدگی کنید. شاید این موضوع کمی باعث ناراحتی شما شود و بخواهید هر چه سریعتر از شر این کارهای مزاحم راحت شوید. اجازه ندهید این موضوع اثر منفی روی عملکردتان بگذارد و به جای نگرانی آستین هایتان را بالا زده و هر چه سریعتر کارهایتان را به انجام برسانید.

فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7


فال روزانه جمعه 98/2/27 مخصوص متولدین تیر
امروز ارتباط شما با دیگران خیلی راحت تر از همیشه است و خیلی خوب می توانید با استفاده از حس ششم خود به نیازهای دیگران پی برده و بر اساس آن با آنها ارتباط برقرار کنید. فقط مواظب باشید بیش از اندازه درگیر صحبت با دیگران نشوید که از کارهایتان غافل شوید. امروز کتابی از طرف یکی از دوستانتان به شما قرض داده می شود که درک آن برایتان دشوار به نظر می رسد و برایتان حتی کمی خسته کننده است. اگر نمی خواهید دوستتان را ناراحت کنید فعلا چیزی در این مورد به او نگویید و بعدا بار دیگر نگاهی به این کتاب بیندازید، شاید از آن خوشتان بیاید. در واقع مشکل از این کتاب نیست و امروز شما بیشتر دلتان می خواهد وقتتان را صرف تفریح و خوشگذرانی با دوستانتان کنید.

فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7


فال روزانه جمعه 98/2/27 مخصوص متولدین مرداد
امروز باید تا می توانید اراده داشته باشید و دست از مبارزه برندارید. شاید این طور به نظر برسد که پیشرفتی ندارید و تصمیم گیری نسبت به همیشه خیلی سخت تر شده است. نگران نباشید، این وضعیت ناشی از حال و هوای کلی امروز است و بقیه هم همین احساسات را دارند. به صدای درونتان گوش کنید و در صورت لزوم از دیگران هم کمک بگیرید. امروز خبرهایی که از یکی از دوستان و یا همکارانتان دریافت خواهید کرد ممکن است برای شما کمی تکان دهنده باشد. شاید شنیده هایتان باعث شوند که نسبت به آنچه مدت ها و یا حتی برای تمام عمرتان آن را درست می پنداشته اید دچار تردید شوید.

فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7


فال روزانه جمعه 98/2/27 مخصوص متولدین شهریور
نقشه هایی که برای امروزتان داشته اید ممکن است با مشکلاتی مواجه باشند. شاید این مشکل ناشی از یک نیاز عاطفی باشد که تا به حال متوجه آن نبوده اید. در واقع مشکل اصلی اینجاست که مغزتان یک چیز می گوید و قلبتان نیز شما را به راه دیگری هدایت می کند. شاید بهتر باشد فعلا در مورد هیچ چیزی تصمیم گیری نکنید تا این وضعیت برطرف شود و بین قلب و احساستان تعادل برقرار کنید. امروز اگر نگاهی به دور و بر خود بیندازید خواهید دید که تقریبا تمام زوج هایی که می شناسید دارند با هم دعوا می کنند. شما هم ممکن است با شریک عاطفی خود تفاوت ها و اختلاف نظرهایی داشته باشید، این وضعیت از شرایط کیهانی موجود ریشه می گیرد.

فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7


فال روزانه جمعه 98/2/27 مخصوص متولدین مهر
امروز کمی بیشتر در حرف زدن با دیگران دقت کنید. سعی کنید کلمات ناراحت کننده به کار نبرید و تند و سخت گیر نباشید. هر چقدر با ملایمت بیشتری صحبت کنید واکنش بهتری دریافت خواهید کرد. گفتن واقعیت هایی که همه خودشان خوب از آنها خبر دارند و تنها باعث دلخوری می شوند نه تنها به هیچ کس کمکی نخواهد کرد بلکه تنها اوضاع را از این که هست بدتر خواهد کرد. امروز شما ممکن است در شرایط پر استرسی قرار گرفته باشید. فضای اطرافتان کمی با استرس و هیجان همراه است و شما هم طبعا نمی توانید خودتان را از این فضا جدا کنید، زیرا کارهای مهمی باید در این محیط انجام دهید که به شما اجازه ترک آن را نمی دهند.

فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7


فال روزانه جمعه 98/2/27 مخصوص متولدین آبان
امروز روز فوق العاده ای برای شما خواهد بود. همه ی کارها دارند به راحتی و به نفع شما پیش می روند. مواظب باشید آنهایی که با رگبار اطلاعات به درد نخور و نگران کننده که ارتباطی با شما ندارند نگرانتان می کنند را جدی نگیرید. این اطلاعات زیاد به درد شما نمی خورند و شاید حتی هیچ پایه و اساسی در واقعیت نداشته باشند. امروز بین شما و عشقتان بر سر این که امشب را به تنهایی و در فضایی رمانتیک با هم بگذرانید و یا این که همراه با دوستان و عزیزانتان دور هم جمع شده و تفریح کنید اختلاف نظر وجود دارد. هر دوی شما روز نسبتا سخت و پر استرسی داشته اید و ممکن است خیلی زود دعوا راه بیندازید و فشاری که به شما وارد شده است را سر طرف مقابلتان تخلیه کنید.

فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7


فال روزانه جمعه 98/2/27 مخصوص متولدین آذر
امروز کمی احساس تنبلی می کنید و حال و حوصله ی درست و حسابی ندارید. شاید احساساتتان جلوی عقل و منطقتان را گرفته و شما را از دنیای واقعیت ها دور کرده باشند، به همین دلیل هم تصمیم گیری برایتان خیلی سخت تر از همیشه خواهد بود. در رابطه با مسائل عاطفی نسبت به همیشه احساساتی و رمانتیک تر شده اید. یک بعدازظهر آرام در سکوت و آرامش منزل دقیقا همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید، اما ممکن است یکی از همکاران تان شما را به یک کنفرانس مرتبط با کارتان دعوت کرده و یا یکی از دوستانتان از شما بخواهد برای شرکت در مراسمی او را همراهی کنید. اگر دوست ندارید بروید با صراحت تمام جواب «نه» بدهید.

فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7


فال روزانه جمعه 98/2/27 مخصوص متولدین دی
توانایی شما در درک دیگران و نیازهایشان امروز نقطه قوت شما خواهد بود و اجازه خواهد داد ارتباطی قوی با دیگران برقرار کرده و کارهایتان را با کمک گرفتن از آنها به خوبی پیش ببرید. از قدرت تخیل خود نیز بهره ببرید و به خلاقیت خود اجازه بدهید شما را در مسیر درست هدایت کند. صحبت کردن با یکی از دوستان و آشنایانتان که در شهر یا کشور دور دستی زندگی می کند برایتان خیلی مهم خواهد بود، زیرا خبرهای جالبی برای او دارید اما او تماس هایتان را جواب نمی دهد. با یکی دو بار جواب نگرفتن مایوس نشوید، او بالاخره جوابتان را خواهد داد و از شنیدن صدایتان هم خیلی خوشحال خواهد شد!

فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7


فال روزانه جمعه 98/2/27 مخصوص متولدین بهمن
شما امروز خیلی احساساتی تر شده اید اما چیزی از درونتان شما را به منطق بودن دعوت می کند. سعی کنید بین این دو تعادل برقرار کنید و به هیچ کدام اجازه ندهید دیگری را سرکوب کند. امروز بین شما و شریک زندگی تان به خاطر اختلاف نظر بر سر پول خرج کردن ممکن است تنش هایی به وجود بیاید و شاید حتی مشاجره مختصری هم داشته باشید. شما فکر می کنید چنین هزینه ای در حال حاضر معقول و ضروری نیست، اما طرف مقابل تان مصمم است که این کار را انجام دهد. متاسفانه امروز رسیدن به توافق بر سر این موضوع کار ساده ای نخواهد بود و هیچ کدام از شما از موضع خود کوتاه نخواهد آمد.

فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7


فال روزانه جمعه 98/2/27 مخصوص متولدین اسفند
امروز شما نسبت به همیشه خیلی احساساتی تر شده اید، اما تنها مشکلی که دارید این است که موقعیت مناسبی برای بیان این احساسات به همان شکلی که خودتان می خواهید برایتان فراهم نمی شود. سعی کنید در کنار افرادی که شما را دوست دارند و مورد حمایت خود قرار می دهند باشید و از آنهایی که ممکن است به احساساتتان لطمه ای وارد کنند فاصله بگیرید. امروز یکی از دوستانتان یک مهمانی راه انداخته است و شما هم به حضور در این مهمانی دعوت شده اید. اما بعد از پشت سر گذاشتن روزی که برایتان تا حدودی با فشار و استرس همراه خواهد بود به احتمال زیاد حال و حوصله حضور در این مهمانی را نخواهید داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فال روزانه جمعه 27 اردیبهشت 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/2/27»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..