تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز به کار سامانه جدید بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی بانک ملت

سامانه جدید بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی بانک ملت با هدف افزایش کیفیت و ارتقای خدمات غیرحضوری در بستر اینترنت، با تغییرات گسترده در نمای ظاهری و اضافه شدن امکانات جدید، در دسترس مشتریان قرار گرفت.

آغاز به کار سامانه جدید بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی بانک ملت

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملت، نمای ظاهری متفاوت و کاربرپسند، ایجاد منوی اصلی جهت سهولت دسترسی به خدمات سامانه، امکان تغییر میز کار، امکان تغییر رنگ زمینه سامانه، انتقال وجه هوشمند، امکان برگزیده کردن خدمات، نمایش نمودار وضعیت مالی، امکان جستجوی خدمات به صورت متنی، تنظیم خودکار سامانه متناسب با ابعاد صفحه نمایش تلفن همراه، تبلت و رایانه، امکان دسترسی به تنظیمات سامانه ازطریق پروفایل کاربری، نمایش شبای هر حساب در خلاصه حساب ها، امکان ذخیره شماره تلفن همراه و شناسه قبض در شماره‌های برگزیده و امکان ایجاد محدودیت دسترسی براساس IP دستگاه، برخی از امکانات و خدمات سامانه جدید بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی است.


بر اساس این گزارش، جهت ورود به سامانه جدید بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی بانک ملت و استفاده از خدمات آن، در اختیار داشتن شناسه کاربری و کلمه عبور سامانه فعلی کافی است.


درعین حال، با توجه به تغییرات صورت پذیرفته در لینک سامانه بانکداری اینترنتی، مشتریان باید لینک ذخیره شده در مرورگر رایانه خود را حذف و ازطریق سایت اینترنتی بانک ملت، لینک جدید سامانه بانکداری اینترنتی را دریافت کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز به کار سامانه جدید بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی بانک ملت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..