تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استفاده بهینه از وسایل ارتباطی توسط روابط عمومی‌ها موجب افزایش اعتبار و اعتماد به برند سازمانی می‌شود

پیام تبریک جعفر ربیعی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

استفاده بهینه از وسایل ارتباطی توسط روابط عمومی‌ها موجب افزایش اعتبار و اعتماد به برند سازمانی می‌شود به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، متن پیام جعفر ربیعی بدین شرح است:

«به نام خدا»
در دنیای امروز «سرعت انتقال پیام» به یک مزیت تبدیل شده است.


در شرایطی که ابزار‌های ارتباطی برای انتقال پیام به در دسترس‌ترین وضعیت خود از ابتدای تاریخ تا امروز قرار گرفته است، عدم استفاده از این ظرفیت‌ها یک خسران بزرگ است.


روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی برای یادآوری این ظرفیت منحصر به فرد است و روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها و شرکت‌ها آغاز کننده و هدایت کننده این پیام‌ها هستند.


بی شک استفاده بهینه از وسایل ارتباطی و تلاش برای انتقال پیام به همکاران، مشتریان و سهام داران؛ توسط روابط عمومی‌ها موجب افزایش اعتبار و اعتماد به برند سازمانی است و این مهم در صورتی محقق می‌شود که سرعت، صداقت و هوشمندی در کنار هم به کار گرفته شود.


این روز را به همه اصحاب رسانه، فعالان روابط عمومی و ارتباطات؛ به ویژه همکارانم در روابط عمومی‌های شرکت‌های تابعه هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس تبریک عرض نموده و امیدوارم با تلاش بیشتر و استفاده بهتر از ظرفیت‌های موجود؛ موجب هم افزایی و همدلی بیشتر در این مجموعه شوند و، چون پلی برای انتقال پیام ها، انتقاد‌ها و پیشنهاد‌ها از سطوح گوناگون ذینفعان به سطوح مختلف مدیریتی عمل نمایند.


                                                                                                                       جعفر ربیعی
                                                                                                       نائب رییس هیات مدیره و مدیرعامل




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استفاده بهینه از وسایل ارتباطی توسط روابط عمومی‌ها موجب افزایش اعتبار و اعتماد به برند سازمانی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..