تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برانکو بازیکنان پرسپولیس را زندانی کرد !

با نظر مسئولان باشگاه، مربیان و بازیکنان پرسپولیس در آستانه بازی با پارس جنوبی در یک هتل مستقر شدند و اجازه ورود افراد غیر به این هتل ممنوع است.

به گزارش شمانیوز و به نقل از فارس، تیم فوتبال پرسپولیس امشب از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه در شهر جم به مصاف پارس جنوبی خواهد رفت و در صورت پیروزی سپاهان در بازی همزمان، با کسب حداقل امتیاز از این بازی به عنوان قهرمانی لیگ برتر خواهد رسید.

برانکو بازیکنان پرسپولیس را زندانی کرد !
به دلیل اهمیت این بازی و حساسیت شرایط سرخپوشان، کلیه بازیکنان و مربیان پرسپولیس قرنطینه شدند.

با نظر مسئولان باشگاه، مربیان و بازیکنان پرسپولیس در یک هتل مجزا مستقر شدند و اجازه ورود و خروج به افراد بیگانه به این هتل داده نمی‌شود تا برانکو و شاگردانش در آرامش کامل برای بازی امشب آماده شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برانکو بازیکنان پرسپولیس را زندانی کرد !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..