تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعوا و قتل بر سر چای نذری

حدود ساعت ۱۰ شب با مقتول که بچه‌محلم بود، بر سر نوبت گرفتن چای نذری درگیر شدم و با حضور مأموران در محل، درگیری پایان یافت، اما بعد از رفتن مأموران دوباره با هم درگیر شدیم. من با آوردن دوست خودم به خزانه با مقتول قرار دعوا گذاشتم...

به گزارش شمانیوز به نقل از شرق، ساعت ۲۴ سه‌شنبه در محله علی‌آباد جنوبی حوالی خزانه، درگیری خونینی بین چهار نفر رخ داد. پس از آنکه مأموران کلانتری به محل اعزام شدند، مشخص شد دو نفر از نواحی دست و سینه به ضرب چاقو آسیب دیده‌اند و قبل از رسیدن مأموران اورژانس، فردی که از ناحیه سینه چاقو خورده بود، به دلیل شدت خون‌ریزی فوت شده و نفری که چاقو به دستش خورده بود، به بیمارستان انتقال یافت.

دعوا و قتل بر سر چای نذری
با توجه به فوت یکی از طرفین درگیری، بازپرس کشیک قتل تهران در جریان موضوع قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضائی جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات اولیه، از تنها مجروح این درگیری آغاز شد.

فرد مجروح گفت: حدود ساعت ۱۰ شب با مقتول که بچه‌محلم بود، بر سر نوبت گرفتن چای نذری درگیر شدم و با حضور مأموران در محل، درگیری پایان یافت، اما بعد از رفتن مأموران دوباره با هم درگیر شدیم. من با آوردن دوست خودم به خزانه با مقتول قرار دعوا گذاشتم. مقتول نیز دوستش را به همراه خود آورد و به این ترتیب، نزاع را از سر گرفتیم. حین درگیری من و مقتول با سلاح سرد، مصدوم و دوستان‌مان متواری شدند. در ادامه دوست مقتول که در درگیری دوم شرکت داشت، با معرفی خود به کلانتری گفته‌های مجروح حادثه را تأیید کرد و او نیز بازداشت شد.

مأموران در ادامه نشانی خانه متهم اصلی را به دست آوردند و به آنجا رفتند و متهم را که قصد فرار داشت، دستگیر کردند.

بنا بر این گزارش، پرونده با دستگیری سه متهم و تکمیل تحقیقات اولیه در این زمینه در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و سپس به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعوا و قتل بر سر چای نذری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..