تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیورپول قهرمان اروپا می شود

بعد از ناکامی در لیگ جزیره، حالا قرمز‌ها به دنبال فتح لیگ قهرمانان اروپا هستند.

به گزارش شمانیوز به نقل از نود، روز یک شنبه لیورپول علیرغم پیروزی برابر وولوز، نتوانست قهرمان لیگ جزیره شود و در این کورس ناکام ماند تا سیتیزن‌ها برای دومین سال متوالی قهرمان لیگ برتر انگلیس شوند.

لیورپول قهرمان اروپا می شود


به نقل از سایت گل، لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف تاتنهام برود. واینالدوم در خصوص فصلِ لیورپول گفت: "اگر شما به عقب برگردید، متوجه خواهید شد که لیورپول فصل فوق العاده‌ای داشته است. ۹۷ امتیاز و معمولا تیم‌ها با این امتیاز قهرمان خواهند شد، اما در این فصل، سیتی با یک امتیاز بیشتر قهرمان شد. ناراحت کننده است که ما بدون جام فصل را به پایان برسانیم، زیرا واقعا لایق کسب جام بوده ایم و امیدوارم در مقابل تاتنهام موفق باشیم. "




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیورپول قهرمان اروپا می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..