تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترکیب احتمالی استقلال برابر سپیدرود + ساعت بازی

استقلال در آخرین دیدار خود در فصل جاری لیگ برتر فردا میزبان سپیدرود خواهد بود.

به گزارش شمانیوز به نقل از نود، شاگردان فرهاد مجیدی فردا در آخرین بازی خود در فصل جاری لیگ برتر مقابل سپیدرود قرار خواهند گرفت. استقلال در شرایطی مقابل سپیدرود قرار خواهد گرفت که فرهاد مجیدی سرمربی خود را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت هر چند این تنها بحران استقلال برای بازی فردا نیست چرا که بازیکنان این تیم امروز در اعتراض به مسائل مالی از حضور در اردو خودداری کرده‌اند و فردا بدون حضور در اردو مقابل سپیدرود بازی خواهند کرد.

ترکیب احتمالی استقلال برابر سپیدرود + ساعت بازی


ترکیب احتمالی استقلال
حسین حسینی، محمد دانشگر، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، خسرو حیدری، علی کریمی، روزبه چشمی، آیاندا پاتوسی، روح الله باقری، داریوش شجاعیان و مرتضی تبریزی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترکیب احتمالی استقلال برابر سپیدرود + ساعت بازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..