تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت اصلی فوت بهنام صفوی چه بود؟

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،  بهنام صفوی خواننده پاپ کشورمان به مدت شش سال با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد و در سال ۹۲ دچار ضایعه مغزی شد. صفوی دو بار در سال های ۹۴ و ۹۶ در تهران و هانوفرِ آلمان عمل شد و جراح عمل دوم این خواننده پروفسور سمیعی بود.

علت اصلی فوت بهنام صفوی چه بود؟

بیشتر بخوانید: بهنام صفوی که بود؟ + تصاویر 

مراحل مختلف شیمی درمانی باعث ضعف شدید بدنی  بهنام صفوی شده بود، به حدی که او مشکل تنفسی هم پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: آخرین تصاویر از بهنام صفوی قبل از درگذشت 

در دو ماه اخیر به دلیل اینکه هوای شهر تهران آلوده بود، صفوی به اصفهان منتقل و در بیمارستانی بستری شد. با ایجاد فضای آی سی یو در منزل پدر این خواننده، او از بیمارستان مرخص شد. البته چند روز بعد، مجدد به بیمارستان رفت.

علت اصلی فوت بهنام صفوی چه بود؟

خواننده قطعه «معجزه» به دلیل ضعف شدید بدنی و تنگی نفس بر اثر شیمی درمانی، بار‌ها وضعیتش از حالت عادی خارج شد و در نهایت صبح امروز ۲۳ اردیبهشت ۹۸ به دیار باقی شتافت.

بیشتر بخوانید: صحبت‌های جالب بهنام صفوی در دورهمی + فیلم 

انتهای پیام/

چرا بهنام صفوی درگذشت؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت اصلی فوت بهنام صفوی چه بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..