تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فال روزانه ۲۶/ ۰۲/ ۱۳۹۸

۸۶۴۰۱۳

۳۸۷ 

 

فال روزانه ۲۶/ ۰۲/ ۱۳۹۸

فال روزانه پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 26 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی بسیار پرانرژی، عملگرا، با نظم، سخاوتمند و با برنامه هستید. شما از انجام کارهای خیریه و شرکت در فعالیت های اجتماعی مختلف لذت می برید و تا جایی که برایتان امکان داشته باشد سعی دارید با همکاری دیگر افرادی که تفکرات و عقایدی شبیه به خودتان دارند به دیگران کمک کرده و اهدافی متعالی را دنبال کنید. امسال شما در تصمیم گیری در مورد برخی مسائل مهم با مشکل مواجه خواهید بود و نمی توانید به راحتی برنامه هایی که دارید را عملی کنید و مدام در حال تغییر دادن آنها خواهید بود. امسال در روابط اجتماعی و دوستی های شما تغییرات زیادی را به وجود خواهد آورد و تا پایان سال برخی دوستی هایتان خاتمه خواهند یافت و بعضی روابط دوستانه ی جدید را آغاز خواهید کرد. شما به سفرهای کاری و تفریحی زیادی خواهید رفت و بیشتر این سفرها نتایج خوب و مطلوبی را برایتان به همراه خواهند داشت. احساسات معنوی شما در نیمه ی دوم سال خیلی قویتر خواهند بود و نیاز شدیدی به یک سفر زیارتی و یا صحبت با فردی معنوی در وجود خود احساس خواهید کرد. برخورد خوب و صمیمانه ی شما با اطرافیانتان به نفعتان تمام خواهد شد و مورد لطف برخی افراد مهم و با نفوذ قرار خواهید گرفت. در زمینه ی روابط عاطفی امسال کارها به راحتی سال قبل پیش نخواهند رفت، اما رابطه تان رشدی پایدار و رو به ثبات را تجربه خواهد کرد. تیر، مهر و بهمن موفقیت و ثروت را برایتان به همراه خواهند داشت.

فال روزانه ۲۶/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز برخی ایده های فوق العاده و تجربه های غیر عادی شما را در تمام طول روز هیجان زده نگه خواهند داشت. شما آنقدر از این اتفاقات و افکاری که در ذهنتان می گذرند به وجد خواهید آمد که شاید حتی تصمیم بگیرید یادداشت هایی برای خودتان بردارید تا بعدا بتوانید آنها را در قالب یک شعر، رمان و یا داستان در بیاورید! امروز برای اینکه جلوی خلاقیت و تخیلات خود را بگیرید اصلا روز خوبی نخواهد بود، زیرا علاوه بر اینکه در این کار چندان موفق نخواهید بود، فرصت های خیلی خوبی را هم از خودتان خواهید گرفت. شما با توانایی های ذهنی خود می توانید معجزه کنید، پس نگران جزئیات و جاهای خالی نباشید، زیرا بعدا خودشان روبراه خواهند شد.

فال روزانه ۲۶/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز روابط اجتماعی شما خیلی هیجان انگیزتر از همیشه شده اند و صحبت هایی که دارید آنقدر خوب پیش می روند که در برخی لحظات، آینده ای فوق العاده را برای رابطه ی دوستی، شراکت کاری و حتی رابطه ی عاشقانه ی خود تصور خواهید کرد. اینکه نسبت به آینده ی روابط خود امیدوار باشید خیلی خوب است، اما این را هم در نظر داشته باشید که کنترل برخی چیزها در دست شما نیست و بعضی تغییرات قابل پیش بینی نیستند. فعلا از رابطه ی خوبی که با طرف مقابلتان دارید لذت ببرید و هر کاری که می توانید برای بهتر شدن آن انجام دهید. امروز در هر کاری به حرف قلبتان گوش کنید و ببینید شما را به کجا راهنمایی خواهد کرد.

فال روزانه ۲۶/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز واکنش های احساسی شما باعث می شوند که با هر داستان و هر خبری که می شنوید حال و هوایتان تغییر کند و یک لحظه شاد و لحظه ای دیگر غمگین باشید. شاید بهتر باشد تمام وقتتان را در کنار دیگران نگذارید و در طول روز گاهی به خلوت خودتان پناه ببرید تا بتوانید بین احساسات و مسائل شخصی خودتان و دیگران تمایز قائل شوید. اگر از لحاظ روحی وضعیت خوبی ندارید و احساس می کنید تحت فشار قرار گرفته اید، خودتان را با انجام کارهای ذهنی مانند محاسبات ریاضی سرگرم نگه دارید. این که به مشکلات دیگران توجه می کنید و سعی دارید به آنها کمک کنید خیلی خوب است، اما این کار تنها زمانی ممکن است که خودتان حالتان خوب باشد.

فال روزانه ۲۶/ ۰۲/ ۱۳۹۸

شما در انجام کارهایی که به عهده دارید از نظم و دقت فوق العاده ای برخوردار هستید. وقتی تمرکز شما در حداکثر میزان ممکن قرار می گیرند کمتر چیزی می تواند مانع رسیدن شما به خواسته هایتان شده و یا حتی سرعتتان را کم کند. امروز هم حبابی نامرئی شما را در بر گرفته است تا هر مانع و مشکلی را از شما دور نگه دارد و همچون سپری دارد از شما محافظت می کند. اجازه ندهید هیچ گونه انرژی منفی حواستان را پرت کرده و از دنبال کردن اهداف فوق العاده ای که برای خودتان تعیین کرده اید باز دارد. احساس تعهد و مسئولیت بالایی که شما دارید کلید موفقیت شما خواهد بود. صبح با اراده ای محکم از خواب بیدار شوید تا شب با احساس رضایت به خواب بروید.

فال روزانه ۲۶/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز وقت آن رسیده است تا افکار خیال پردازانه و سهل انگارانه را کنار بگذارید و نگاه واقع بینانه تری به شرایطی که در حال حاضر دارید داشته باشید. خوشبختانه شما در حال حاضر از قدرتی فوق العاده برای ایجاد تغییرات در شرایط خود برخوردار هستید. شما در صورتی می توانید بهترین تغییرات ممکن را در زندگی خود به وجود بیاورید که آماده و مشتاق باشید و یک ارزیابی صادقانه از شرایط موجود داشته باشید. اوضاع را به دقت بررسی کنید و شرایط لازم را فراهم کرده و با باور داشتن خودتان و توانایی هایتان به سمت خواسته هایتان گام بردارید. بیشترین اعتماد به نفسی که در خودتان سراغ دارید را به کار بگیرید.

فال روزانه ۲۶/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز احساسات غریزی شما به کمکتان خواهند آمد تا حتی در شرایط دشوار و غیر قابل پیش بینی به راحتی با چالش هایی که پیش رویتان قرار می گیرند روبرو شوید. شما دارای احساس مسئولیت هستید و خودتان را به راحتی با شرایط مختلف وفق می دهید و این دو توانایی شما را قادر می سازند تا هر وقت که لازم داشته باشید مسیرتان را به بهترین شکل تغییر دهید. شما امروز با توانایی فوق العاده ای که در تحت کنترل درآوردن اوضاع از خود نشان می دهید رئیس، مربی، والدین و یا شخصی بزرگتر از خودتان را تحت تأثیر قرار خواهید داد. به آنچه حس درونیتان به شما می گوید گوش کنید و اهداف و آرزوهایتان را دنبال کنید.

فال روزانه ۲۶/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز شما قدرت فوق العاده ای در صحبت کردن از خودتان نشان می دهید که توجه شنوندگان را به خود جلب می کند و همزمان هم قانع کننده است و هم باعث می شود محاطبتان نسبت به شما احساس احترام کند. امروز شما می توانید در یک دعوای حقوقی به توافق برسید، معامله ای که قصد انجامش را داشته اید همان طوری که خودتان انتظار داشته اید به امضا برسانید و یا آنچه قصد فروشش را دارید، به بهترین قیمت ممکن بفروشید. همه چیز به توانایی های شما در صحبت کردن و داشتن سیاست در برخورد با اطرافیانتان بستگی دارد. فقط یادتان باشد کاری نکنید که وقتی در پایان روز با خودتان تنها می شوید احساس شرمندگی کنید.

فال روزانه ۲۶/ ۰۲/ ۱۳۹۸

اولین قدم برای داشتن صداقت در برخورد با دیگران این است که با خودتان صادق باشید. نگرانی ها و دغدغه هایی که سعی در نادیده گرفتن آنها داشته اید امروز مانع دیدن راه حلی خواهند شد که درست جلوی چشمانتان قرار گرفته است. به جای اینکه افکارتان را محدود کنید آنها را بپذیرید و با سؤال پرسیدن از خودتان در مورد اینکه آنها از کجا آمده اند و چه چیزی آنها را به وجود آورده است برایشان راه حل هایی درست و منطقی پیدا کنید. حتی اگر نتوانید جواب دقیق این سؤال ها را پیدا کنید هم در حین جستجو چیزهای زیادی را در مورد خودتان و زندگی یاد خواهید گرفت. به اعماق وجود خود سفر کنید و آنچه در قلبتان می گذرد را بیان کنید.

فال روزانه ۲۶/ ۰۲/ ۱۳۹۸

شما باور دارید که «کار نیکو کردن از پر کردن است» و به همین دلیل هم سعی دارید با تمرین هر چه بیشتر حداکثر استفاده را از استعدادها و توانایی هایتان ببرید. امروز به صورتی کاملا غیر منتظره فرصت ادامه ی تحصیل و یا سفر به یک کشور خارجی به منظور آموزش دیدن و گسترش مهارت هایتان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شاید در گذشته فکر انجام چنین کاری حتی به ذهنتان هم خطور نکرده باشد، اما در حال حاضر ایده ی وسوسه کننده ای به نظر می رسد. فکر کردن به این کار شما را به هیجان خواهد آورد، پس همه ی جوانب را در نظر گرفته و بهترین تصمیم ممکن را برای خودتان بگیرید.

فال روزانه ۲۶/ ۰۲/ ۱۳۹۸

شما امروز انرژی فوق العاده ای را در وجود خود احساس می کنید که باعث می شود هم از لحاظ جسمانی، هم جسمی و هم عاطفی انگیزه و قدرت فوق العاده ای را در درون خود احساس کنید. اگر بتوانید به انرژی منفی که از اطرافیانتان دریافت می کنید غلبه کنید معجره خواهید کرد. امروز وقتی با دوستان و عزیزانتان دور هم جمع می شوید بی آن که آنها خودشان چیزی گفته باشند شما احساس می کنید که چندان حال و روز خوبی ندارند و فقط برای حفظ ظاهر در این جمع حضور پیدا کرده اند. بهتر است برای پی بردن به دلیل این حالت آنها اصرار و پافشاری نکنید و بگذارید به حال خودشان باشند و هروقت خودشان خواستند با شما صحبت کنند.

فال روزانه ۲۶/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز شما با تمام وجود به دنبال هدفی هستید که برایتان از ارزش و اهمیت زیادی برخوردار است و برای رسیدن به خواسته تان هر کاری که لازم باشد را انجام خواهید داد تا موانع را از میان بردارید. خیالتان راحت باشد که هیچ مانعی نخواهد توانست در برابر عزم و اراده ی شما مقاومت کند. امروز ارتباط شما با دیگران خیلی راحت تر از همیشه است و خیلی خوب می توانید با استفاده از حس ششم خود به نیازهای دیگران پی برده و بر اساس آن با آنها ارتباط برقرار کنید. وقت گذراندن با آنهایی که دوست دارید حس خوبی به شما می دهد، اما مواظب باشید بیش از اندازه درگیر صحبت با دیگران نشوید که از کارهایتان غافل می شوید.

فال روزانه ۲۶/ ۰۲/ ۱۳۹۸

مهربانی شما و سخت گیر نبودن نسبت به زندگی به این معنی نیست که ذهنتان قوی نیست و نمی دانید که از زندگی چه می خواهید. ذهن شما گاهی به حدی خوب کار می کند که انگار می توانید حتی آنچه از دیده ها پنهان است را هم ببینید. این توانایی خود را به خوبی به کار بگیرید تا به دیگران و مهم تر از همه به خودتان ثابت کنید که چه قدرت هایی دارید. امروز ممکن است به صورت کاملا غیر منتظره به هدفی دست پیدا کنید که برای مدت ها آن را دنبال می کرده اید و شاید حتی از رسیدن به آن نا امید شده بودید. اما در کمال تعجب می بینید که خانواده و دوستان و حتی شریک زندگیتان از این موضوع به اندازه ای که شما انتظار داشته اید خوشحال نشده اند.

فال روزانه ۲۶/ ۰۲/ ۱۳۹۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فال روزانه ۲۶/ ۰۲/ ۱۳۹۸»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..