تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چطور دود، سارقان مسلح طلافروشی را فراری داد

حشمت بهمنی با اشاره به اینکه ساعت چهار بعدازظهر امروز چهارشنبه، ۴ نفر سارق مسلح با نقاب به یک مغازه طلافروشی وارد شدند، اظهار داشت: این مغازه مجهز به سیستم دزدگیر دودزا بوده است و زمانی که سارقان وارد مغازه شده‌اند متصدی مغازه سیستم دزدگیر را فعال می‌کند و در پی آن دود غلیظی به درون مغازه و بیرون آن فوران می‌کند.

وی تصریح کرد: با انتشار این دود غلیظ سارقان نافرجام از انجام سرقت، فرار می‌کنند.

فرماندار دلفان با بیان اینکه سارقان مذکور سوار یک خودرو تیبا شده و فرار کرده‌اند، تصریح کرد: باتوجه به اینکه در آن ساعت بازار شلوغ نبوده، لذا سارقان فرار کرده‌اند.

بهمنی با تاکید بر اینکه عکس العمل به موقع متصدی مغازه باعث فرار سارقان شده است، افزود: توصیه می‌شود که صاحبان مغازه‌ها از این سیستم‌های دزدگیر استفاده کنند تا ضریب ایمنی بالا برود.

17231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چطور دود، سارقان مسلح طلافروشی را فراری داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..