تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز پنجشنبه 98/2/26+ تغییرات

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز پنجشنبه 98/2/26+ تغییرات

درحال بروزرسانی....

مروربازار در روزگذشته ( چهار شنبه 25 اردیبهشت )

قیمت طلا و سکه در بازار دیروز (۲۵ اردیبهشت) کاهش یافته و دلار نیز در صرافی‌های بانکی ثابت مانده است.
در زمان انتشار این گزارش قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۷۵ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز قبل، چهار میلیون و ۹۹۰ هزار تومان فروخته شد و قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با کاهش ۵۰ هزار تومانی، چهار میلیون و ۸۳۰ هزار تومان است.همچنین هر قطعه نیم سکه امروز ۵۰ هزار تومان ارزان شد و دو میلیون و ۷۷۰ هزار تومان داد و ستد شد. ربع سکه هم یک میلیون و ۷۷۰ هزار تومان معامله می‌شود که ۵۰ هزار تومان کاهش قیمت را نسبت به دیروز تجربه می‌کند.
هر قطعه سکه یک گرمی عصر دیروز یک میلیون و ۲۰ هزار تومان به فروش رسید که ۱۰ هزار تومان کاهش یافته است.هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۶،۰۰۰ تومان ارزان شده و ۴۵۷ هزار و ۵۰۰ تومان در طلافروشی‌ها داد و ستد می‌شود.ارزش هر اونس طلای جهانی نیز عصر دیروز ۱۲۹۹ دلار و ۸۲ سنت اعلام شده که اندکی نسبت به روز قبل (24اردیبهشت) کاهش یافته است.

دلار تکان نخورد
قیمت خرید و فروش دلار دیروز در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نسبت به روز گذشته تغییر نکرد و ثابت ماند.
همچنین نرخ خرید دلار و یورو برای دومین روز متوالی در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی ثابت بوده و قیمت خرید یورو ۱۶ هزار و ۷۵۰ تومان و نرخ فروش آن ۱۶ هزار و ۸۵۰ تومان است.این صرافی‌ها، همچنین امروز هر دلار آمریکا را مانند روز گذشته ۱۴ هزار و ۷۵۰ تومان خریدند و ۱۴ هزار و ۸۵۰ تومان فروختند.
این در حالی است که بانک‌ها دیروز هر دلار آمریکا را به قیمت ۱۴ هزار و ۴۷۰ تومان خریدند که نسبت به روز گذشته حدود ۵۰ تومان افزایش قیمت داشته و قیمت خرید یورو نیز با افزایش ۱۱ تومانی در شعب ارزی بانک‌ها ۱۶ هزار و ۲۱۹ تومان است.

یورو مسافرتی ۱۷ هزار و ۳۵۰ تومان
بانک‌ها هر پوند انگلیس را نیز ۱۸ هزار و ۶۸۴ تومان خریدند که نسبت به روز گذشته (24اردیبهشت) کاهشی بوده است.
از سوی دیگر، قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر بود؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۷ هزار و ۳۴ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۷ هزار و ۳۵۰ تومان می‌رسد.ایسنا

عنوان قیمت آنلاین ساعت و تاریخ

شاخص بورس تهران

۲۰۷,۷۵۱.۰

ساعت 15:30 سه شنبه 98/2/25 انس طلا

۱,۲۹۵.۵۹

ساعت 15:30 سه شنبه 98/2/25 مثقال طلا

۲۰,۱۱۰,۰۰۰

ساعت 15:30 سه شنبه 98/2/25 طلای ۱۸ عیار/۷۵۰

۴,۶۴۷,۰۰۰

ساعت 15:30 سه شنبه 98/2/25 سکه امامی

۵۰,۴۸۰,۰۰۰

ساعت 15:30 سه شنبه 98/2/25 دلار

۱۴۸,۵۰۰

ساعت 15:30 سه شنبه 98/2/25 یورو

۱۶۸,۳۸۰

ساعت 15:30 سه شنبه 98/2/25

نفت برنت

۱۶۸,۵۰۰

ساعت 15:30 سه شنبه 98/2/25 بیت کوین / Bitcoin

۷۹۰۱.۵

ساعت 15:30 سه شنبه 98/2/25 قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز شنبه 98/2/14 + تغییرات

*مطالب برگرفته از خبرگزاری ها و آمار و ارقام مربوط به اتحادیه طلا و جواهر  tgju.org می باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز پنجشنبه 98/2/26+ تغییرات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..