تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جهانخش در کنار هیگواین و سانچس در تیم منتخب بدترین خریدهای فصل لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا جهانبخش در ابتدای با انتقال از آلکمار به برایتون به گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ این باشگاه انگلیسی مبدل شد. وی در طول مدت حضور خود در تیم برایتون عملکرد چندان خوبی نداشت به طوری که در پایان فصل نه توانست گلی به ثمر برساند و نه توانست پاس گلی را برای هم‌تیمی‌های خود مهیا کرد.

بر این اساس تیمی منتخب از بدترین خریدهای فصل لیگ برتر انگلیس اعلام شده که در آن علیرضا جهانبخش در کنار گونزالو هیگواین از چلسی و الکسیس سانچس از منچستر یونایتد در خط حمله قرار دارد.

256 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جهانخش در کنار هیگواین و سانچس در تیم منتخب بدترین خریدهای فصل لیگ برتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..