تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئبات اقدام شوم مرد همسایه متاهل با دختر دانشجو در حمام! + عکس

دختر دانشجو زمانی که در حمام بود فکرش را هم نمی‌کرد که مرد همسایه چه نقشه‌ای دارد.


به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از رکنا: مرد پناهجو با اینکه متاهل بود بار‌ها و بار‌ها به دختر دانشجویی که همسایه آن‌ها بود پیشنهاد همخوابی می‌داد، اما همیشه با مخالفت این دختر دانشجو مواجه می‌شد.

جزئبات اقدام شوم مرد همسایه متاهل با دختر دانشجو در حمام! + عکس


تا اینکه این مرد مراکشی که از سال ۲۰۰۵ به آلمان مهاجرت کرده بود یک شب زمانی که دختر دانشجو همسایه که تنها زندگی می‌کرد در حمام بود مرد همسایه در را باز کرد و به آرامی وارد خانه وی شد. سپس لباس هایش را در آورده به طرف در حمام می‌رود تا نیت پلید خود را عملی کند، اما دختر دانشجو متوجه حضور مرد همسایه در خانه می‌شود و پس از درگیری با وی او را در حمام زندانی کرده از خانه خارج می‌شود و با پلیس تماس می‌گیرد، پس از حضور پلیس این دختر جوان به طرف ماشین پلیس با وضعی نامناسب می‌رود و از آن‌ها طلب کمک می‌کند، پلیس نیز با اقدامات امنیتی این مرد کثیف را دستگیر می‌کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئبات اقدام شوم مرد همسایه متاهل با دختر دانشجو در حمام! + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..