تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استوری تحقیرآمیز و سنگین نوید محمدزاده درباره گل سالم آبی‌پوشان + عکس

ستاره محبوب آبی‌ها طعنه سنگین و تحقیرآمیزی در اعتراض به گل سالم استقلال زده است.

به گزارش خبرنگارشمانیوز و نقل از جام نیوز: گذشته برنامه فوتبال برتر به بررسی صحنه حاشیه‌ساز و جنجال برانگیز دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال پرداخت.

استوری تحقیرآمیز و سنگین نوید محمدزاده درباره گل سالم آبی‌پوشان + عکس
در جریان این برنامه، علی رفعتی رئیس دپارتمان داوری به عنوان کارشناس داوری حضور داشت و در صحنه بازبینی گل استقلال به صنعت نفت که مردود اعلام شده بود، اعتقاد داشت تصمیم داور صحیح بوده و توپ از خط عبور کرده بوده است.

اما صحبت‌های رفعتی اصلا به مزاق هواداران استقلال خوش نیامد و آبی‌ها معتقدند که گل‌شان به درستی به ثمر رسیده است. در همین رابطه، نوید محمدزاده سوپراستار محبوب سینمای ایران که از طرفداران دو آتیشه استقلال است، در اعتراض به صحبت‌های رفعتی، کنایه‌ای سنگین و تحقیر آمیز در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

استوری تحقیرآمیز و سنگین نوید محمدزاده درباره گل سالم آبی‌پوشان + عکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استوری تحقیرآمیز و سنگین نوید محمدزاده درباره گل سالم آبی‌پوشان + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..