تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اچ پی مدل‌های جدید لپ تاپ Omen 15 و Omen 17 را با سخت‌افزاری قدرتمند عرضه می‌کند

اچ‌پی قصد دارد به‌روزرسانی لپ‌تاپ‌های Omen 15 و Omen 17 را با سخت‌افزاری قدرتمند شامل پردازنده‌ی نسل نهم اینتل و تراشه‌ی گرافیکی Geforce RTX عرضه کند.

معرفی لپ‌تاپ جدید گیمینگ Omen X 2S اچ‌پی با دو نمایشگر مجزا همه‌ی نگاه‌ها را به خود دوخته؛ اما این شرکت از ارتقای سبد محصولات لپ‌تاپ‌های استاندارد خود نیز دست نکشیده است. دراین‌میان، دو لپ‌تاپ Omen 15 و Omen 17 با تجهیز به پردازنده‌ها و تراشه‌های گرافیکی قدرتمندتر و با کاهش چشمگیر ضخامت بدنه به‌روزرسانی شده‌اند.

مقاله‌های مرتبط:

هر دو لپ‌تاپ Omen 15 و Omen 17 همچنان با طراحی صاف و صیقل‌خورده، ولی این‌بار با ظاهری نسبتا تهاجمی‌تر ارائه می‌شوند. اچ‌پی با انتخاب پردازنده‌‌های نسل نهم اینتل که بهترین آن پردازنده‌ی Core i9 سری H است، سطح عملکرد این لپ‌تاپ‌ها را به‌خوبی متحول کرده است. همچنین، این شرکت از تراشه‌های گرافیکی قدرتمندی استفاده کرده که بهترین آن‌ها پردازنده‌ی گرافیکی GeForce RTX 2080 ‏انویدیا از سری Max-Q است. شایان ذکر است در برخی مدل‌ها، فضای ذخیره‌سازی حتی به سه ترابایت می‌رسد.

hp omenاچ‌پی در طراحی تحسین‌برانگیزی، سخت‌افزار قدرتمند مدل ۱۵ اینچی را در فضای فشرده‌تری گنجانده و ضخامت این دستگاه را به ۲۰ میلی‌متر رسانده است. عملکرد دفع حرارت در هر دو دستگاه به‌طورکامل متحول شده و این‌بار از شیارهای تهویه‌ی اضافی و پره‌های فن با طول بیشتر استفاده شده است. بدین‌ترتیب، گردش هوا و خروج گرمای مازاد این لپ‌تاپ تاحدی بهبود یافته است.

hp omen

گزینه‌های نمایشگر متعددی برای انتخاب در این لپ‌تاپ‌های قدرتمند وجود دارد. نمایشگرهای ۲۴۰ یا ۱۴۴ هرتزی 1080p، نمایشگر 4K شصت هرتزی و نمایشگر معمولی 1080p انتخاب‌های پیش روی کاربران است. برخی از مدل‌ها به قابلیت G-Sync انویدیا مجهز شده تا تجربه‌ی گیمینگ روان‌تری به‌ارمغان آورد. نورپردازی RGB زمینه‌ی کیبورد با امکان سفارشی‌سازی چهار ناحیه‌ی مجزا از دیگر امکانات این لپ‌تاپ‌های جذاب است. انتظار می‌رود مدل‌های لپ‌تاپ Omen 15 و Omen 17 اچ‌پی در ژوئن و به‌ترتیب با قیمت پایه‌ی ۱۰۵۰ و ۱۱۰۰ دلار عرضه شوند. درضمن، مدل‌های فعلی این لپ‌تاپ‌ها با تخفیف‌های چشمگیری در بازار فروخته می‌شود.

اچ‌پی برای کاربرانی با بودجه‌ی محدودتر، به‌روزرسانی جذابی در بخش لپ‌تاپ‌های گیمینگ Pavilion در نظر دارد. دو مدل جدید Pavilion Gaming 15 و Pavilion Gaming 17 نیز با بهبودهای مشابهی در عملکرد حرارتی اعم از بازطراحی شیارهای تهویه و گردش‌ هوای بهبودیافته همراه شده‌اند.

این شرکت لپ‌تاپ‌های جدید سری Pavilion Gaming را با تراشه‌های گرافیکی به‌روزی مانند Nvidia GeForce 1660 Ti سری Max-Q تقویت خواهد کرد. پردازنده‌های جدیدی نیز برای این دستگاه‌ها در نظر گرفته شده که بهترین آن‌ها، پردازنده‌های Core i5 و Core i7 نسل نهم اینتل است. این لپ‌تاپ‌ها با نمایشگر 1080p با نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۴۴ هرتز یا با نمایشگر ۶۰ هرتزی با وضوح 4K به‌دست هواداران خواهد رسید. مدل‌های Pavilion Gaming 15 و Pavilion Gaming 17 در ماه جاری و به‌ترتیب با قیمت پایه‌ی ۸۰۰ و ۸۵۰ دلار از راه می‌رسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اچ پی مدل‌های جدید لپ تاپ Omen 15 و Omen 17 را با سخت‌افزاری قدرتمند عرضه می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..