تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۸ شرکت جدید به لیست صادرکنندگان مجاز محصولات فولادی اضافه شد

دکتر سرقینی، معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت، طی نامه‌ای لیست تکمیلی و به روز شده واحد‌های تولیدی مجاز به صادرات مقاطع طویل فولادی (شامل ۵۹ شرکت) را به گمرک ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از چیلان: در متن نامه دکتر جعفر سرقینی معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت به رئیس کل گمرک جمهور اسلامی ایران درخصوص افزوده شدن نام چند شرکت تولیدکننده مقاطع طویل فولادی در لیست صادرکنندگان مجار آمده است:

پرو نامه شماره ۵۴۸۶۳/۶۰ مورخ ۲۱ اردیبهشت ۹۸ درخصوص ساماندهی صادرات مقاطع طویل فولادی به استحضار می‌رساند با در نظر گرفتن مفاد نامه فوق، به پیوست فهرست تکمیلی و به روز شده واحد‌های مجاز به صادرات محصولات مقاطع طویل فولادی با مشخصات اعلام شده ایفاد می‌گردد.

۸ شرکت جدید به لیست صادرکنندگان مجاز محصولات فولادی اضافه شد
خواهشمند است دستور فرمایید اقدام لازم جهت تسهیل فرایند صادرات واحد‌های مذکور براساس نامه فوق الذکر صورت پذیرد.

قابل ذکر است با اعلام آمادگی واحد‌های دیگر تولیدکننده مقاطع طویل فولادی جهت عرضه در بورس کالا، فهرست پیوست مجددا تکمیل و اعلام خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۸ شرکت جدید به لیست صادرکنندگان مجاز محصولات فولادی اضافه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..