تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Garena Contra: Return 1.13.58.0113 – بازی اکشن خاطره انگیز “شورش در شهر” اندروید + دیتا

دانلود امروز 2+

آخرین آپدیت چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

1

نسخه 1.13.58.0113

دوست داشتن 76

آپدیت جدید 25 اردیبهشت همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران:)

Garena Contra: Return از زیباترین، خاص ترین و محبوب ترین بازیهای اکشن عرضه شده توسط Garena Games Online برای اندروید است که ساعت ها پیش شاهد عرضه شدن آن در گوگل پلی بودیم و مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و شما دوستداران بازیهای خاص و خاطره انگیز را به وجد بیاوریم! همانطور که خود می دانید، کنترا یکی از قدیمی ترین بازی های سبک شوتر است که تقریبا همه ما بچه های دهه شصت و اوایل دهه هفتاد با ان خاطراتی به یاد ماندنی داریم! بازی Garena Contra: Return دقیقا همانند کنتراهای دهه 90 است ؛ با عنوانی در سبک Run & Gun مواجه ایم که در آن اسلحه خود را به دست می گیرید، در مسیری مستقیم می روید و با دشمنان می جنگید. در این میان گاهی اوقات با زدن وسایل پرنده می توانید اسلحه های جدید به دست آورید! کمپانی های زیادی از جمله کونامی شانس شان را برای ایجاد یک بازی موبایل فوق العاده کنترا امتحان کردند که همگی با شکست روبرو شدند اما این بار شاهد انتشار و عرضه یک اثر فوق العاده ایم که با طراحی و ساخت عالی و آلمان های خاص مطمئنا پیروز خواهد شد و ارزش امتحان کردن را دارد!

بازی Garena Contra: Return تا به امروز نزدیک صد هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.2 از 5.0 را کسب کند که ما در فارسروید جدیدترین آپدیت اش را به همراه دیتای کامل برای دانلود عرضه کرده ایم. شما می توانید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید با یک کلیک اقدام به دانلود بکنید.

توجه : بازی اینترنتی و آنلاین است .

تغییرات نسخه ی V1.13.58.0113 :

* برای این نسخه از بازی در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است .

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.garena.game.hdltw را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را انلاین اجرا نمایید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Garena Contra: Return 1.13.58.0113 – بازی اکشن خاطره انگیز “شورش در شهر” اندروید + دیتا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..