تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتانیاهو: تمام کشورهای منطقه و جهان برای مقابله با ایران، در کنار آمریکا بایستند / در مقابله با «تجاوزهای ایران» متحد هستیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری عرب ۴۸، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این مراسم با بیان این که شکوفایی جدیدی در روابط میان ما و بسیاری از کشورهای همسایه عربی و کشورهای اسلامی غیرعربی بوجود آمده است، ادعا کرد: ما در تمایل به مقابله با تجاوزهای ایران متحد هستیم.

وی افزود که براساس این منطق به نظر من باید اسرائیل و تمام کشورهای منطقه و جهان در کنار آمریکا بایستند و با آن چه تجاوزهای ایران می‌خواند، مقابله کنند.

نتانیاهو در ادامه ضمن تقدیر از حمایت‌های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت: ما باید به تقویت قدرت اسرائیل و هم پیمانی آن با آمریکا ادامه دهیم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: هیچ دوست خوبی مثل دونالد ترامپ در کاخ سفید نداریم، به مدت نیم قرن هیچ کشوری قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل نمی‌شناخت.

بر اساس این گزارش، در این مراسم دیوید فریدمن، سفیر آمریکا در سرزمین اشغالی نیز حضور داشت.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا نیز در سالروز انتقال سفارت این کشور از تل‌آویو به قدس در توئیتی نوشت: امروز یک سال از انتقال سفارتمان به قدس می‌گذرد. سفارت زیبای ما به مثابه یادبودی برای افتخار به روابط قوی‌مان با اسرائیل و اهمیت عمل به وعده‌ها و توجه به واقعیت است.

دونالد ترامپ ششم دسامبر ۲۰۱۷ از تصمیم خود برای انتقال سفارت آمریکا به قدس خبر داد و ۱۴ مه سال میلادی گذشته تصمیم خود را عملی کرد. این اقدام با محکومیت‌های جهانی مواجه شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتانیاهو: تمام کشورهای منطقه و جهان برای مقابله با ایران، در کنار آمریکا بایستند / در مقابله با «تجاوزهای ایران» متحد هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..