تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




257 کیلوگرم انواع مواد مخدر در کردستان کشف شد

سردار علی آزادی  اظهار کرد: در بحث مقابله با اعتیاد تنها مبارزه کافی نیست و پیشگیری باید در اولویت قرار گیرد.

وی با تاکید بر ضرورت نهادینه شدن پیشگیری اجتماعی در بحث مبارزه با اعتیاد در جامعه گفت: سهم هر یک از دستگاه‌ها و سازمان‌ها به ویژه سازمان‌های فرهنگی و رسانه‌ها در زمینه پیشگیری از اعتیاد باید دمشخص شود.

فرمانده انتظامی کردستان خاطرنشان کرد: پیشگیری اجتماعی بهترین راهکار برای مقابله و ریشه‌کن کردن اعتیاد است که در این راستا توسعه آموزش‌های لازم باید در اولویت سازمان‌ها و متولیان امر قرار گیرد.

آزادی با بیان اینکه در بازه 50 روز گذشته 257 انواع مواد مخدر در استان کشف شده است، افزود: در بحث کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 120 درصد رشد داریم.

وی اذعان داشت: 775 نفر معتاد متجاهر نیز از ابتدای سال تا کنون جمع‌آوری و بخشی از این تعداد به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شده‌اند.

وی در پایان از انهدام دو باند موادمخدر از ابتدای امسال تا کنون خبر داد و گفت: در راستای مقابله با خورده فروشان مواد مخدر نیز طرح‌ها مختلفی برگزار شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

0 0




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «257 کیلوگرم انواع مواد مخدر در کردستان کشف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..