تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ فجیع یک مرد داخل دستگاه بتون ساز + عکس

به گزارش رکنا، وقوع این حادثه در ساعت 19:55 دقیقه صبح روز گذشته توسط کارگران این شرکت تولیدی بتون اطلاع داده شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 12 و گروه نجات 5 در محل حادثه واقع در جاده ساوه، نرسیده به بزرگراه آزادگان حاضر شدند و عملیات خود را آغاز کردند.
حسین حسین بیگی معاون منطقه چهار عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران که از لحظات ابتدایی این حادثه در صحنه حضور داشت در این خصوص ابراز داشت:یکی از کارگران شرکت سرگرم کار بود که به دلایل نامعلومی از قسمت فوقانی یک دستگاه بتون ساز(بچینگ) و ارتفاع 7 متری به پایین و داخل مخزن این دستگاه سقوط کرد و بین دیواره و ماسه‌های داخل مخزن مدفون شد.
وی با اشاره به این که این کارگر در زیرمقداری زیادی ماسه به عمق چهار الی پنج متر دفن شده بود و فقط پاهایش در زیر مخزن دستگاه دیده می‌شد، افزود:کارگران قبل ازحضور آتش‌نشانان برای نجات جان فرد مذکور و خارج کردن وی با استفاده از دستگاه هوا برش قسمتی از بدنه دستگاه را بریده بودند که تلاش آنان بی‌نتیجه بود واین فرد همچنان درزیر خروارها ماسه مدفون مانده بود.
معاون عملیات در ادامه اظهارداشت:آتش نشانان و نجاتگران با ایمن‌سازی محل حادثه و با استفاده از تجهیزات لازم پس از تلاش فراوان و تخلیه ماسه از اطراف پیکر این کارگر توانستند او را از داخل دستگاه بیرون آورده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دهند.
حسین بیگی با بیان این که علت بروز این حادثه توسط کارشناسان آتش‌نشانی تحت بررسی است.تصریح کرد:عوامل اورژانس بلافاصله به بررسی وضعیت مصدوم پرداختند و پس از انجام معاینات اولیه متأسفانه مرگ وی را تأیید و اعلام کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

مرگ دلخراش کارگر2مرگ دلخراش کارگر3مرگ دلخراش کارگر1

آیا این خبر مفید بود؟

0 0




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ فجیع یک مرد داخل دستگاه بتون ساز + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..