تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت سرایدار پس از سرقت 5 میلیاردی

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ فروردین 97، پرونده‌ای از پایگاه دوم پلیس آگاهی با شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت 50 میلیاردی از گاوصندوق یک منزل در محدوده باغ‌فیض به اداره 17 پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

مالباخته پس از حضور در پلیس آگاهی به مأموران گفت: در ایام عید به همراه خانواده‌ام به مسافرت خارج از کشور رفتم و در این مدت کلید و ریموت ساختمانم در اختیار سرایدار بود که در صورت نیاز هر از چند گاهی داخل منزل را کنترل کند اما پس از مراجعت به منزل متوجه شدم که سرایدار در ساختمان نیست و طلا و جواهراتم با تخریب گاوصندوق (به ارزش 5 میلیارد تومان) به سرقت رفته است.

در تحقیقات بعدی مشخص شد سرایدار ساختمان به مدت چهار سال در ساختمان مالباخته مشغول به کار بوده و پس از جلب اعتماد مالباخته، با در اختیار گرفتن کلید ساختمان در زمان عدم حضور وی، اموال را سرقت کرده و از محل متواری شده است

در پایشهای اطلاعاتی به دست آمد که متهم از اتباع افاغانستانی بوده که به طور غیر قانونی به داخل کشور تردد دارد.

تحقیقات پلیسی درباره شناسایی مخفیگاه وی آغاز و مشخص شد متهم پس از سرقت بلافاصله به شهر شیراز رفته و در یکی از روستاهای دور افتاده از توابع شهر شیراز در طول این مدت یک سال، مخفی شده است.

ماموران اداره هفدهم در نهایت با اخذ نیابت قضایی به مخفیگاه متهم اعزام  شده و موفق شدند متهم را 20 اردیبهشت امسال در مخفیگاهش دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به شهر تهران منتقل کنند.

سرهنگ احمد نجفی؛ معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: متهم اکنون با قرار بازداشت توسط شعبه سه دادیاری دادسرای ناحیه دو روانه زندان شده و برای تحقیقات تمکیلی در اختیار این اداره قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت سرایدار پس از سرقت 5 میلیاردی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..